nikolaos p. έγραψε:Ωραία τα θέματα, με δυσκολία σε αρκετά σημεία. Καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης και έγινε προσπάθεια να καλύψουν και ύλη που δεν εμφανίζεται τόσο συχνέ σε Πανελλαδικές (π.χ. αντίστροφη συνάρτηση)
Καλύφθηκε μεγάλο μέρος της ύλης λέτε. Ας σημειωθεί πως δεν εξετάστηκε:
Κριτήριο παρεμβολής,
Bolzano,
Θεώρημα ενδιαμέσων,
Θεώρημα ελάχιστης και μεγίστης τιμής,
Fermat (κ.α. που δεν αξίζει να απαριθμήσω, καθώς, φαντάζομαι μπορείτε να καταλάβετε προς τα που κατευθύνω τη σκέψη σας).
Ωστόσο, δεν παραλήφθηκαν, ολοκληρώματα, μονοτονία, ακρότατα και κυρτότητα . Αναφερόμαστε δηλαδή στο 1/4 της ύλης - λαμβάνοντας υπόψιν την πρόσφατη αφαίρεση από τη σχολική ύλη της συνάρτησης ολοκλήρωμα και των αόριστων ολοκληρωμάτων-.
Ένας μαθητής , επομένως, της τρίτης λυκείου , όντας καλά προετοιμασμένος, με το που είδε τα θέματα λογικά υπέστη σοκ. Κανείς δεν τον είχε προετοιμάσει για 'μαραθώνιο΄ γραψίματος υπό καταστάσεις πίεση (εδώ να προσθέσω πως τα θέματα απαιτούσαν τουλάχιστον 2 ώρες για την λύση τους από έναν καθηγητή, πόσο μάλλον έναν μαθητή ), άλλα ούτε και για θέματα που είχαν 3-4 ολοκληρώματα, δυο χαράξεις συναρτήσεων και αρκετή τριγωνομετρια, που δεν ακουμπούσαν δηλαδή τα 3/4 της ύλης της 3ης λυκείου, που ο μαθητής είχε πραγματευτεί από αρχές μηνά Ιουνίου , μιας και όλον αυτό τον καιρό, στα φροντιστήρια. που τυχών πήγαινε , άλλα ακόμα και στο σχολείο, οι καθηγητές του του εφιστούσαν την προσοχή για τη σπουδαιότητα των βοηθημάτων και της ασκησιόλογιας τους. καθώς αυτά αποτελούν τον γνώμονα και την πυξίδα για την επιτυχία στις εξετάσεις τούτες . Εκεί που θέλω να καταλήξω όπως καταλαβαίνετε ,λοιπόν, είναι πως τα θέματα αυτά όχι μόνο δεν ήταν κατάλληλα για μια τέτοια εξέταση λόγω της έκτασης τους, άλλα και λόγω της ελλιπής τους κάλυψης της σχολικής ύλης της Γ λυκείου (!) , αφού προσέγγιζε ιδιαίτερα αυτή της δευτέρας λυκείου. Κανείς θα έλεγε πως τα παιδιά 'κρεμάστηκαν' και δικαίως νιώθουν αδικημένα.
Ντροπή.