Μαθηματικά Θετικού Προσανατολισμού 2016 Επαναληπτικές

Άβαταρ μέλους
Tolaso J Kos
Δημοσιεύσεις: 5227
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
Τοποθεσία: Λάρισα, Βαρκελώνη
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματικά Θετικού Προσανατολισμού 2016 Επαναληπτικές

#21

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Tolaso J Kos » Παρ Ιουν 10, 2016 2:13 pm

Και για τα Σωστό ή Λάθος.

Α4)

α) Λ

β) Λ

γ) Σ

δ) Λ (υπάρχει σχετικό σχόλιο στο σχολικό βιβλίο. Έχω την παλιά έκδοση. Σε μένα είναι στη σελίδα 281. Το σχόλιο γράφει το εξής: Αποδεικνύεται ότι οι πολυωνυμικές συναρτήσεις βαθμού μεγαλύτερου ή ίσου το 2 δεν έχουν ασύμπτωτες)

ε) Λ (ένα παράδειγμα είναι η συνάρτηση f(x)=x^3, \; x \in [-1, 2]. Ισχύει ότι \bigintsss_{-1}^2 x^3 \, {\rm d}x >0 αλλά η f δεν είναι θετική στο [-1, 2].)


Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !
\displaystyle{{\color{blue}\mathbf{Life=\int_{birth}^{death}\frac{happiness}{time}\Delta time} }}
Άβαταρ μέλους
erxmer
Δημοσιεύσεις: 1615
Εγγραφή: Δευ Σεπ 13, 2010 7:49 pm
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματικά Θετικού Προσανατολισμού 2016 Επαναληπτικές

#22

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από erxmer » Τρί Ιουν 21, 2016 3:42 pm

Μετα απο μια πρόχειρη έρευνα, οι αντιστοιχίες των θεμάτων στο σχολικό βιβλίο, που βρήκα:

Θέμα Α

Α1)σελ 260 (Fermat)
A2)σελ 169
Α3)σελ 280
Α4)
α) σελ 171 β
β) σελ 235
γ) σελ 218 (σχόλιο)
δ) σελ 281 (σχόλιο)
ε) σελ330

Θέμα Β

Β1), Β2) σελ 165 Α1, Α4,
Β4) σελ 197 Α1

Θέμα Γ

Γ1) σελ 157 Α2(iv),
Γ2) σελ 269 B3 (iiβ),
Γ3) σελ244 Α5
Γ4) σελ 352 Γ1 (μερικώς)

Θεμα Δ

Δ1) σελ 286 Β4, Β5
Δ2) σελ 261 (σχόλιο)
Δ3)
i) σελ 196 παράδειγμα, ΕΜΕ 2016 θέμα 26 (α ερώτημα)
ii) σελ 353 Γ9 (μερικώς)
Δ4) τίποτα άμεσα σχετικό
τελευταία επεξεργασία από erxmer σε Τρί Ιουν 21, 2016 4:24 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Άβαταρ μέλους
erxmer
Δημοσιεύσεις: 1615
Εγγραφή: Δευ Σεπ 13, 2010 7:49 pm
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματικά Θετικού Προσανατολισμού 2016 Επαναληπτικές

#23

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από erxmer » Τρί Ιουν 21, 2016 3:48 pm

Αρα ως συμπέρασμα ακόμα και με πλήρως σχολικα θέματα, η αποτυχία είναι τεράστια. Πιο εύκολα σε πρώτη ματιά αλλά, πιο εμβρίθη στην εξέταση γνώσεων, δεν σημαίνει εύκολα θέματα. Η επιτροπή, ως όργανο εφαρμογής πολιτικών αποφάσεων, έκανε μια πιο εκπαιδευτική στροφή χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Τα υψηλά ποσοστά μαθηματικού αναλφαβητισμού, στην χώρα κοιτίδα της Γεωμετρίας, αποτελούν ενα ζοφερό προάγγελο για το μέλλον των νέων επιστημόνων που δημιουργούνται.


Άβαταρ μέλους
Christos75
Δημοσιεύσεις: 422
Εγγραφή: Δευ Φεβ 02, 2009 9:41 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματικά Θετικού Προσανατολισμού 2016 Επαναληπτικές

#24

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Christos75 » Κυρ Σεπ 04, 2016 12:42 pm

erxmer έγραψε:Αρα ως συμπέρασμα ακόμα και με πλήρως σχολικα θέματα, η αποτυχία είναι τεράστια. Πιο εύκολα σε πρώτη ματιά αλλά, πιο εμβρίθη στην εξέταση γνώσεων, δεν σημαίνει εύκολα θέματα. Η επιτροπή, ως όργανο εφαρμογής πολιτικών αποφάσεων, έκανε μια πιο εκπαιδευτική στροφή χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Τα υψηλά ποσοστά μαθηματικού αναλφαβητισμού, στην χώρα κοιτίδα της Γεωμετρίας, αποτελούν ενα ζοφερό προάγγελο για το μέλλον των νέων επιστημόνων που δημιουργούνται.
Συντάσσομαι απολύτως!


Χρήστος Λοΐζος
Απάντηση

Επιστροφή σε “Πανελλήνιες Εξετάσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες