Καλή απορίαΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΤΣΙΠΟΔΑΣ έγραψε:Αλήθεια πόσοι μαθητές πανελληνία να έλυσαν το Β3;
Και βέβαια πόσοι μπόρεσαν να τα λύσουν όλα ;
Καλή απορίαΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΤΣΙΠΟΔΑΣ έγραψε:Αλήθεια πόσοι μαθητές πανελληνία να έλυσαν το Β3;
Ως προσωπική μου θεώρηση των πραγμάτων, κύριε συνάδελφε, ούτε με «αναμενόμενα» και «φυσιολογικά» θέματα ένας μαθητής δεν μπορεί, μόνο με τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου, όχι αξιοπρεπή βαθμό να γράψει, αλλά με το ζόρι θα μπορούσε να πλησιάσει την βάση! Τονίζω, μόνο με τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου! -για να μην παρεξηγηθώ.swsto έγραψε:Από τους μαθητές μου δεν έλυσε κανένας το Β3 . Οι περισσότεροι σε αυτό το σημείο σταμάτησαν να παλεύουν τα θέματα . Όσοι προσπάθησαν να το λύσουν χάσανε πολύτικο χρόνο γα το Γ και το Δ . Ο πολύ καλός μαθητής πιο εύκολα έπαιρνε το 25 στο Γ παρά στο Β . Αλήθεια υπάρχει μαθητής που θα μπορούσε να γραψει ένα αξιοπρεπή βαθμό λύνοντας μόνο τις ασκησεις του σχολικού βιβλίου ( υπάρχει κόσμος που δεν έχει χρήματα ουτε για φροντιστηρια ούτε για βοηθήματα ) ;
Σωτήρης
Χαρακτηρίζονται ως τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών απ'ότι διαβάζω...Κώστας Τσατσαμπάς έγραψε:http://www.hms.gr/node/710
Η ανακοίνωση της Μαθηματικής Εταιρείας
Απο το πρώτο βιβλίο του το πορτοκαλίfreediver έγραψε:Προσπαθώ να βρω την άσκηση στο βιβλίο του ΗΛΙΑ Β.ΝΤΖΙΩΡΑ "ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΛΥΣΗ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ" στην σελίδα 96 δεν μπορώ να βρω την άσκησηspege έγραψε:Το περίφημο Β3 είναι άσκηση 173 του Ντζιώρα σελίδα 96 και αφού λάβουμε υπόψη κάθε α είναι μεγαλύτερο του 1
Δεν βλέπω να το γράφουν ...γυρίσαμε στη δεκαετία του 70 θεωρία πολυωνύμων
Σπύρος
Είμαι φετινός υποψήφιος και εγω το Β3 μ' αυτο τον τροπο το προσεγγισα και συνεχισα με ατοπο...Όντως τα θεματα ηταν ζορικα με αποκορύφωμα το Β3.Θεωρώ ομως οτι το θέμα Δ ηταν πιο βατό από περσιkochris έγραψε:ΑΚΡΑΙΟ το Β3...η δική μου αντιμετώπιση ηταν μέσω μονοτονίας της που επίσης την θεωρώ ακραια! περιμένω να δω κάτι πιο "μαθητικό"..αν υπάρχει!
Για κάποιο λόγο η σελίδα της ΕΜΕ δεν ανοίγει. Αν έχει κάποιος την ανακοίνωση, ας την ανεβάσει. Ευχαριστώ.Κώστας Τσατσαμπάς έγραψε:http://www.hms.gr/node/710
Η ανακοίνωση της Μαθηματικής Εταιρείας
Μάλλον έπεσε από την επισκεψιμότητα ο server.perpant έγραψε:Για κάποιο λόγο η σελίδα της ΕΜΕ δεν ανοίγει. Αν έχει κάποιος την ανακοίνωση, ας την ανεβάσει. Ευχαριστώ.Κώστας Τσατσαμπάς έγραψε:http://www.hms.gr/node/710
Η ανακοίνωση της Μαθηματικής Εταιρείας
Αν μου επιτρέπεται μία εκτίμηση...bilstef έγραψε:Για να έχω μέτρο τι και σε σχέση με το πόσο χρόνο έχουν στη διάθεση τους οι μαθητές προσπάθησα να λύσω και να γράψω τις λύσεις σε μια ώρα.
Δεν πρόλαβα ( δεν μπορούσα να σκεφτώ κάτι ) το Β3 , και στις δικαιολογίσεις (τώρα που το βλέπω πιο νηφάλια ) κάτι μου έχει ξεφύγει.
Θεωρώ ότι τα θέματα ήταν απαιτητικά, με πολλές λεπτομέρειες ( και αρκετές "κρυφές" δικαιολογίσεις ) και ΠΟΛΛΑ .
Άριστα το 17 με το ζόρι
perpant έγραψε:Για κάποιο λόγο η σελίδα της ΕΜΕ δεν ανοίγει. Αν έχει κάποιος την ανακοίνωση, ας την ανεβάσει. Ευχαριστώ.Κώστας Τσατσαμπάς έγραψε:http://www.hms.gr/node/710
Η ανακοίνωση της Μαθηματικής Εταιρείας
pito έγραψε:Θεωρώ τα θέματα πολύ δύσκολα για μαθητές , όμορφα για καθηγητές που θα έδιναν εξετάσεις για ασέπ , είναι όμως εξετάσεις παιδιών!!! Το θέμα Β3 απλά απαράδεκτο όπως είπε και ο Βασίλης , καταστρέφει το ηθικό τους! Το Γ2 πολύ πονηρό και το Δ να περιέχει όλα τα δύσκολα τεχνάσματα που είχαν τα παλαιότερα θέματα .
Αυτά τα θέματα μόνο θυμό και στενοχώρια μου προκαλούν.
Nick1990 έγραψε:pito έγραψε:Θεωρώ τα θέματα πολύ δύσκολα για μαθητές , όμορφα για καθηγητές που θα έδιναν εξετάσεις για ασέπ , είναι όμως εξετάσεις παιδιών!!! Το θέμα Β3 απλά απαράδεκτο όπως είπε και ο Βασίλης , καταστρέφει το ηθικό τους! Το Γ2 πολύ πονηρό και το Δ να περιέχει όλα τα δύσκολα τεχνάσματα που είχαν τα παλαιότερα θέματα .
Αυτά τα θέματα μόνο θυμό και στενοχώρια μου προκαλούν.
Με όλο το σεβασμό δε θα έλεγα ότι είναι εξετάσεις παιδιών. Είναι εξετάσεις για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Νομίζω ότι τα βατά θέματα με 3-4 έξυπνα και δύσκολα ερωτήματα όπως τα Β3, Γ2, Δ2 είναι ότι πρέπει για να ξεχωρίσει αυτός με την καλή μαθηματική σκέψη, και από τη στιγμή που τα αποτελέσματα είναι συγκριτικά, δεν βλέπω το λόγο (πέρα από λόγους ψυχολογίας) να πρέπει κάποιοι να πιάσουν το τέλειο (20) για να πετύχουν το στόχο τους. Βέβαια, δεν ξέρω κατά πόσο η καλή μαθηματική σκέψη είναι απαραίτητη για να γίνει κάποιος καλός γιατρός, οπότε ίσως θα πρέπει η Θετική να αντιμετωπίζεται διαφορετικά από την Τεχνολογική που αφορά σχολές που στηρίζονται στη μαθηματική επιστήμη.
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες