Σελίδα 1 από 1

project α τετραμήνου

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 27, 2012 3:01 pm
από bilstef
Το πρώτο τετράμηνο τελείωσε .Μπορείτε να γράψετε τα σχόλια σας- όσοι το έκαναν;
Αν ανεβάσατε κάπου στο net το θέμα που επεξεργαστήκατε μπορείτε να ανεβάσετε τον σύνδεσμο ;

Re: project α τετραμήνου

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 27, 2012 3:13 pm
από sok
Εμείς Βασίλη με τα παιδιά κάναμε αυτό το blog : http://www.proagogikes.blogspot.com.
Για λεπτομέρειες εδώ: http://eisatopon.blogspot.com/search/label/Projects

Re: project α τετραμήνου

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2012 4:21 pm
από bilstef

Re: project α τετραμήνου

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2012 9:09 pm
από polysot
Βασικά μειονεκτήματα :
1. Κακώς χωρισμός των ομάδων (σχεδόν κανένας μαθητής δεν πήγε ούτε καν στην 3η του επιλογή)
2. Αδιαφορία για τα περισσότερα θέματα (ως συνέπεια του προηγούμενου)
3. Έλλειψη οργάνωσης και ενδιαφέροντος από συναδέλφους.
4. Έλλειψη υποδομών.
και ένα καλό :
5. Τελικά, ενδιαφέρον αποτέλεσμα - καλύτερο απ'όσο θα περίμενε κανείς μετά από όλα τα προηγούμενα προβλήματα.

ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ : Εμείς στα μαθήματά μας (εννοώ : μαθηματικά, ιστορία, κλπ) ΠΡΕΠΕΙ να κρατήσουμε την αυτάρκειά τους και την πλήρη επιστημονικότητά τους. Καθένα έχει το ρόλο του και την ιδιαίτερη σημασία του στη διαμόρφωση ισορροπημένης και σκεπτόμενης προσωπικότητας του παιδιού. Μπορούμε να βλέπουμε και κάποιες εφαρμογές σε συναφείς επιστήμες, αλλά η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ δομής και σκέψης πρέπει να είναι ξεκάθαρη ! Το επισημαίνω αυτό γιατί βλέπω τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ για την εκπαίδευση - που αντανακλώνται και στα ΠΙΖΟθέματα - και ΤΡΕΜΩ στην ιδέα για την μετεξέλιξη και ένταξή τους στο δικό μας σύστημα !

Re: project α τετραμήνου

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 30, 2012 12:59 pm
από STOPJOHN
Θέλω να ρωτήσω το polysot για τα ΠΙΖΟθέματα τι εννοεί ; Μπορεί να αναλύσει λίγο τη σκέψη του γιατί στις τελευταίες σειρές μας μπερδεύει λίγο...
Φιλικά
Γιάννης

Re: project α τετραμήνου

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 01, 2012 11:19 pm
από polysot
STOPJOHN έγραψε:Θέλω να ρωτήσω το polysot για τα ΠΙΖΟθέματα τι εννοεί ; Μπορεί να αναλύσει λίγο τη σκέψη του γιατί στις τελευταίες σειρές μας μπερδεύει λίγο...
Φιλικά
Γιάννης
Ρωτάμε οτιδήποτε ανάκατα και στο περίπου, αφού οι μαθητές έχουν διδαχθεί προηγούμενως με τον ανάλογο τρόπο: στο περίπου = επιστήμονική άποψη 0!!! Και γενικά η λογική είναι να επικρατήσει το χρησιμοθηρικό και μόνο για μια χρήση που δεν πρόκειται να γίνει ποτέ !!! Γενικώς δηλαδή σκόρπιες πληροφορίες και ΓΝΩΣΗ - ΣΚΕΨΗ τίποτα. Θα δείξει τι να πω...

Re: project α τετραμήνου

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 02, 2012 2:00 pm
από STOPJOHN
Καλημέρα, από τους καθηγητές εξαρτάτε αν θα επικρατήσουν τα σκόρπια θέματα ....Να παλέψουμε εναντίον της λογικής της σκόρπιας γνώσης που δεν είναι συγκροτημένη .Στο τέλος της σχολικής χρονιάς θα δούμε τα projects τι πέτυχαν...αναμονή

Φιλικά
Γιάννης