Σενάριο
- Christos.N
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
- Τοποθεσία: Ίλιον
Σενάριο
Υπόθεση εργασίας.
Διδάσκων δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, έχει κατέβει από την Πέμπτη στον τόπο διαμονής του να ψηφίσει έχει ζητήσει άδεια που του έχει εγκριθεί την Τρίτη, το σχολείο του είναι κλειστό την Τετάρτη λόγω πανελληνίων εξετάσεων και την Πέμπτη έχει ενδοσχολικές εξετάσεις στο μάθημα της άλγεβρας στην Α' Λυκείου, κληρώνονται τα θέματα γίνεται η συρραφή τους με τα θέματα του διδάσκοντα και στην συνέχεια μοιράζονται στα παιδιά. Μετά από την ώρα της δυνατής αποχώρησης και ενώ ένας μαθητής έχει ήδη αποχωρήσει από την τάξη εντοπίζεται σε ένα θέμα , πρόβλημα σε δεδομένο ή ζητούμενο, τι συμβαίνει τότε;
Να συμπληρώσω το εξής:
Από την στιγμή που η τράπεζα δεν έχει το "Να ενημερωθούν ενυπόγραφα οι διδάσκοντες", ο παραπάνω προβληματισμός μπορεί να επιμεριστεί σε όλα τα μαθήματα οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Ο διδάσκων έχει τυφλή εμπιστοσύνη στην τράπεζα και δεν διανοήθηκε ποτέ ότι θα υπάρξει λάθος. Το άγχος του να ετοιμάσει τα θέματα κάνοντας κλήρωση σε έναν αργοπορημένο -πέφτει συνεχώς- ιστότοπο δεν του δίνει τον χρόνο εξέτασης είτε την διαύγεια που χρειάζεται.
Συνεχίζω:
Αν τα θέματα ήταν του διδάσκοντα και είχε κάνει αυτός το λάθος σε ένα θέμα, συμβαίνει και αυτό, ποια θα ήταν η ηθική του υποχρέωση; Ποιος είναι ο επιστημονικός υπεύθυνος της απόφασης εκείνη την ώρα , σε ποιόν θα απευθυνθεί , πώς θα επαναληφθεί κλήρωση αν έχουν αποχωρήσει μαθητές;
Διδάσκων δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, έχει κατέβει από την Πέμπτη στον τόπο διαμονής του να ψηφίσει έχει ζητήσει άδεια που του έχει εγκριθεί την Τρίτη, το σχολείο του είναι κλειστό την Τετάρτη λόγω πανελληνίων εξετάσεων και την Πέμπτη έχει ενδοσχολικές εξετάσεις στο μάθημα της άλγεβρας στην Α' Λυκείου, κληρώνονται τα θέματα γίνεται η συρραφή τους με τα θέματα του διδάσκοντα και στην συνέχεια μοιράζονται στα παιδιά. Μετά από την ώρα της δυνατής αποχώρησης και ενώ ένας μαθητής έχει ήδη αποχωρήσει από την τάξη εντοπίζεται σε ένα θέμα , πρόβλημα σε δεδομένο ή ζητούμενο, τι συμβαίνει τότε;
Να συμπληρώσω το εξής:
Από την στιγμή που η τράπεζα δεν έχει το "Να ενημερωθούν ενυπόγραφα οι διδάσκοντες", ο παραπάνω προβληματισμός μπορεί να επιμεριστεί σε όλα τα μαθήματα οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Ο διδάσκων έχει τυφλή εμπιστοσύνη στην τράπεζα και δεν διανοήθηκε ποτέ ότι θα υπάρξει λάθος. Το άγχος του να ετοιμάσει τα θέματα κάνοντας κλήρωση σε έναν αργοπορημένο -πέφτει συνεχώς- ιστότοπο δεν του δίνει τον χρόνο εξέτασης είτε την διαύγεια που χρειάζεται.
Συνεχίζω:
Αν τα θέματα ήταν του διδάσκοντα και είχε κάνει αυτός το λάθος σε ένα θέμα, συμβαίνει και αυτό, ποια θα ήταν η ηθική του υποχρέωση; Ποιος είναι ο επιστημονικός υπεύθυνος της απόφασης εκείνη την ώρα , σε ποιόν θα απευθυνθεί , πώς θα επαναληφθεί κλήρωση αν έχουν αποχωρήσει μαθητές;
τελευταία επεξεργασία από Christos.N σε Τετ Μάιος 28, 2014 1:02 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
- Πρωτοπαπάς Λευτέρης
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 2936
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 14, 2009 12:20 am
- Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Σενάριο
Οι μαθητές, οι καθηγητές και οι γονείς κάνουν τον σταυρό τους!!!
Κάθε πρόβλημα έχει μία τουλάχιστον λύση!!!
- Christos.N
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
- Τοποθεσία: Ίλιον
Re: Σενάριο
Λευτέρη ακριβώς αυτό, επειδή όμως η επιστήμη μας έχει ταυτίσει , ή αν θες ξεχωρίσει, την λογική με την μεταφυσική καθώς πιστεύουμε στην λογική, ο εκφραστής της πρέπει να τίμιος απέναντι σε όλους.Πρωτοπαπάς Λευτέρης έγραψε:Οι μαθητές, οι καθηγητές και οι γονείς κάνουν τον σταυρό τους!!!
Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: Σενάριο
Είναι το χειρότερο σενάριο(υπάρχουν βέβαια πάντα και χειρότερα!).
Σε μια τέτοια περίπτωση ενημερώνεις όσα παιδιά έχουν μείνει να εγκαταλείψουν το ερώτημα ως μη υπάρχον και μετά το βλέπεις :
Ή βάζεις σε όλα τα παιδιά το άριστα του ερωτήματος ή επιμερίζεις τις μονάδες στα άλλα ερωτήματα !
Τα λέω αυτά διότι :
- Εϊναι αδύνατο να επαναληφθεί η εξέταση στο σχολείο με το πρόσχημα '' λάθος θέμα''.
- Όπως γίνεται συνήθως, αν αποτανθείς προς τα ...πάνω, την ευθύνη θα την ρίξουν τελικά σε σένα .Θα αρχίσουν εκείνα τα γνωστά :
'' Ο καθηγητής όφειλε να λύσει προσεκτικά τα θέματα πριν τα δώσει στους μαθητές, τι ώρα πήγε ο καθηγητής στο σχολείο και δεν πρόλαβε, μήπως δεν είναι καλός ο καθηγητής και δεν μπορούσε να λύσει τα θέματα(σε αυτό τον τόπο για όλα φταίει ο έρμος ο δάσκαλος!), μήπως ξενύχτησε την προηγούμενη στον ...πλάτανο πίνοντας τσίπουρα(λέγεται στα χωριά αυτό!) και τόσα άλλα(κανένας όμως δεν πρόκειται να πει μήπως δεν του έφταναν τα χρήματα να πληρώσει το νοίκι ή αν κοιμήθηκε νηστικός ή δεν κοιμήθηκε καθόλου από τη στεναχώρια του !))
Κανένα πρόβλημα δεν θα δημιουργηθεί με όσα σου είπα, αρκεί να μπορεί να σε καταλάβει ο Διευθυντής σου. Αν ο Δ/τής δεν καταλαβαίνει από τέτοια, πράξε μόνος σου και αν θέλεις ενημερώνεις εκ των υστέρων των Σύμβουλο( νομίζω ότι ο δικός Σύμβουλος είναι πολύ καλός και θα τον έχεις μαζί σου σε κάθε πρόβλημα!).
- Αν το λάθος ερώτημα το αντιληφθείς πριν δώσεις τα θέμα, ζητάς από την τράπεζα άλλο, διότι δεν μπορούμε λογικά να κάνουμε αλλοίωση της άσκησης, ακόμα κι αν είναι λάθος ! (κι αυτό είναι για κλάμματα βέβαια, αλλά μια και έχεις λύση, προτίμα αυτήν, παρά να διαγράψεις το ερώτημα ή να το προσαρμόσεις)
Καλύτερα όμως να προωθήσεις το ερώτημα στη Διεύθυνση να δούμε τι θα σου πούνε !!!
Μπάμπης
Σε μια τέτοια περίπτωση ενημερώνεις όσα παιδιά έχουν μείνει να εγκαταλείψουν το ερώτημα ως μη υπάρχον και μετά το βλέπεις :
Ή βάζεις σε όλα τα παιδιά το άριστα του ερωτήματος ή επιμερίζεις τις μονάδες στα άλλα ερωτήματα !
Τα λέω αυτά διότι :
- Εϊναι αδύνατο να επαναληφθεί η εξέταση στο σχολείο με το πρόσχημα '' λάθος θέμα''.
- Όπως γίνεται συνήθως, αν αποτανθείς προς τα ...πάνω, την ευθύνη θα την ρίξουν τελικά σε σένα .Θα αρχίσουν εκείνα τα γνωστά :
'' Ο καθηγητής όφειλε να λύσει προσεκτικά τα θέματα πριν τα δώσει στους μαθητές, τι ώρα πήγε ο καθηγητής στο σχολείο και δεν πρόλαβε, μήπως δεν είναι καλός ο καθηγητής και δεν μπορούσε να λύσει τα θέματα(σε αυτό τον τόπο για όλα φταίει ο έρμος ο δάσκαλος!), μήπως ξενύχτησε την προηγούμενη στον ...πλάτανο πίνοντας τσίπουρα(λέγεται στα χωριά αυτό!) και τόσα άλλα(κανένας όμως δεν πρόκειται να πει μήπως δεν του έφταναν τα χρήματα να πληρώσει το νοίκι ή αν κοιμήθηκε νηστικός ή δεν κοιμήθηκε καθόλου από τη στεναχώρια του !))
Κανένα πρόβλημα δεν θα δημιουργηθεί με όσα σου είπα, αρκεί να μπορεί να σε καταλάβει ο Διευθυντής σου. Αν ο Δ/τής δεν καταλαβαίνει από τέτοια, πράξε μόνος σου και αν θέλεις ενημερώνεις εκ των υστέρων των Σύμβουλο( νομίζω ότι ο δικός Σύμβουλος είναι πολύ καλός και θα τον έχεις μαζί σου σε κάθε πρόβλημα!).
- Αν το λάθος ερώτημα το αντιληφθείς πριν δώσεις τα θέμα, ζητάς από την τράπεζα άλλο, διότι δεν μπορούμε λογικά να κάνουμε αλλοίωση της άσκησης, ακόμα κι αν είναι λάθος ! (κι αυτό είναι για κλάμματα βέβαια, αλλά μια και έχεις λύση, προτίμα αυτήν, παρά να διαγράψεις το ερώτημα ή να το προσαρμόσεις)
Καλύτερα όμως να προωθήσεις το ερώτημα στη Διεύθυνση να δούμε τι θα σου πούνε !!!
Μπάμπης
- Christos.N
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
- Τοποθεσία: Ίλιον
Re: Σενάριο
Μπάμπη
Ο διδάσκων πρέπει να δημιουργήσει πρακτικό συλλόγου στο οποίο να αναφέρει: "Το θέμα τάδε της εξέτασης τάδε είναι λανθασμένο για αυτόν τον λόγο προτείνω: ....."
Ο διευθυντής να απαντήσει" για τις ενέργειες¨...." και να πάρει το βάρος, και αν αποδειχτεί όντως λάθος και πράξει αντίθετα ο διευθυντής από την εισήγηση του διδάσκοντα, οι μηνύσεις πιθανών έρχονται. Αν πάλι απαντήσει θετικά στην εισήγηση του καθηγητή τότε το θέμα ακυρώνεται ,είτε το ερώτημα του, και επιμερίζονται οι μονάδες του.
Τα γράφω αυτά γιατί πρέπει να βρούμε μια φόρμουλα χειρισμού μιας μάλλον πιθανής κατάστασης.Για να είναι και τα παιδιά και οι γονείς ήρεμοι αλλά και όσοι εμπλέκονται.
Ο διδάσκων πρέπει να δημιουργήσει πρακτικό συλλόγου στο οποίο να αναφέρει: "Το θέμα τάδε της εξέτασης τάδε είναι λανθασμένο για αυτόν τον λόγο προτείνω: ....."
Ο διευθυντής να απαντήσει" για τις ενέργειες¨...." και να πάρει το βάρος, και αν αποδειχτεί όντως λάθος και πράξει αντίθετα ο διευθυντής από την εισήγηση του διδάσκοντα, οι μηνύσεις πιθανών έρχονται. Αν πάλι απαντήσει θετικά στην εισήγηση του καθηγητή τότε το θέμα ακυρώνεται ,είτε το ερώτημα του, και επιμερίζονται οι μονάδες του.
Τα γράφω αυτά γιατί πρέπει να βρούμε μια φόρμουλα χειρισμού μιας μάλλον πιθανής κατάστασης.Για να είναι και τα παιδιά και οι γονείς ήρεμοι αλλά και όσοι εμπλέκονται.
Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Re: Σενάριο
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Πιστεύω ότι το Υπουργειο Παιδείας θα ΠΡΕΠΕΙ να μας ενημερώσει για το τι κάνουμε οταν υπάρχει ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟ ΘΕΜΑ
Τα υπόλοιπα που λέγονται είναι υποθέσεις .....σε αναμονή ...
Γιάννης
Πιστεύω ότι το Υπουργειο Παιδείας θα ΠΡΕΠΕΙ να μας ενημερώσει για το τι κάνουμε οταν υπάρχει ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟ ΘΕΜΑ
Τα υπόλοιπα που λέγονται είναι υποθέσεις .....σε αναμονή ...
Γιάννης
α. Η δυσκολία με κάνει δυνατότερο.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13235
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Σενάριο
Καλησπέρα σε όλους.
Θα προχωρήσω λίγο παραπέρα αυτό το σενάριο του Χρήστου.
Ας υποθέσουμε ότι οι διδάσκοντες (που είναι ήδη υποψιασμένοι) εξετάσουν τα θέματα της κλήρωσης πριν τα δώσουν στους μαθητές ( ώστε να αποφύγουμε τα χειρότερα πριν τα παιδιά ξεκινήσουν να γράφουν) και διαπιστώσουν ότι κάποιο θέμα έχει ασάφειες ή είναι λάθος.
Τότε προβλέπεται μία συγκεκριμένη διαδικασία ώστε να δοθεί εντολή για νέα κλήρωση. Προφανώς θα υπάρξει μία καθυστέρηση και οι μαθητές θα αναρωτιούνται τι συμβαίνει. Θα δημιουργηθεί έτσι μία αναστάτωση που δεν ξέρουμε πώς θα επιδράσει στην ψυχολογία του κάθε μαθητή.
Αν θεωρήσουμε ακόμα δεδομένο ότι τα παιδιά γράφουν δύο μαθήματα την ίδια μέρα, πότε θα ξεκινήσει η εξέταση του δεύτερου μαθήματος;
Για να μην αναφέρω τι θα συμβεί αν "πέσει" το σύστημα (όπως συνέβη όταν πρωτοξεκίνησε το TAXIS), ή υπάρξει κάποιο άλλο τεχνικό πρόβλημα στη διαδικασία της κλήρωσης. Εξάλλου σε μία πρωτοεμφανιζόμενη διαδικασία που δεν έχει δοκιμαστεί, πολλά μπορούν να συμβούν.
Η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο!
Θα προχωρήσω λίγο παραπέρα αυτό το σενάριο του Χρήστου.
Ας υποθέσουμε ότι οι διδάσκοντες (που είναι ήδη υποψιασμένοι) εξετάσουν τα θέματα της κλήρωσης πριν τα δώσουν στους μαθητές ( ώστε να αποφύγουμε τα χειρότερα πριν τα παιδιά ξεκινήσουν να γράφουν) και διαπιστώσουν ότι κάποιο θέμα έχει ασάφειες ή είναι λάθος.
Τότε προβλέπεται μία συγκεκριμένη διαδικασία ώστε να δοθεί εντολή για νέα κλήρωση. Προφανώς θα υπάρξει μία καθυστέρηση και οι μαθητές θα αναρωτιούνται τι συμβαίνει. Θα δημιουργηθεί έτσι μία αναστάτωση που δεν ξέρουμε πώς θα επιδράσει στην ψυχολογία του κάθε μαθητή.
Αν θεωρήσουμε ακόμα δεδομένο ότι τα παιδιά γράφουν δύο μαθήματα την ίδια μέρα, πότε θα ξεκινήσει η εξέταση του δεύτερου μαθήματος;
Για να μην αναφέρω τι θα συμβεί αν "πέσει" το σύστημα (όπως συνέβη όταν πρωτοξεκίνησε το TAXIS), ή υπάρξει κάποιο άλλο τεχνικό πρόβλημα στη διαδικασία της κλήρωσης. Εξάλλου σε μία πρωτοεμφανιζόμενη διαδικασία που δεν έχει δοκιμαστεί, πολλά μπορούν να συμβούν.
Η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες