ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΠΑΛ 2015
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΠΑΛ 2015
Καλησπέρα σας. Είμαι απόφοιτος ΤΕΕ και δίνω πανελλήνιες με επαλ ομάδα Α. Θέλω να μου πείτε πως σας φάνηκαν τα θέματα φέτος σε σχέση με πέρυσι και γενικά με πιο παλιά θέματα επαλ. (ξέρω πως το επίπεδο των μαθηματικών στα επαλ είναι πολύ κάτω σε σχέση με μαθηματικά γενικού λυκείου). Απλά θέλω να δω εάν ζορίστηκαν και άλλα παιδιά ή μόνο εγώ . Και αν θα υπάρχει κάποια πιθανή μείωση των βάσεων. Ευχαριστώ!
τελευταία επεξεργασία από matha σε Τρί Ιουν 02, 2015 6:31 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Τονισμός κειμένου!
Λόγος: Τονισμός κειμένου!
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΠΑΛ 2015
κανείς παιδιά; τίποτα; τι έγινε , όλοι δίνετε με γελ; -_-
τελευταία επεξεργασία από matha σε Πέμ Μάιος 28, 2015 1:12 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Τονισμός κειμένου!
Λόγος: Τονισμός κειμένου!
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΠΑΛ 2015
Καλημέρα.
Εγώ ως καθηγήτρια θα ήθελα να σου ευχηθώ καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στα μαθήματα της ειδικότητάς σου που είναι κ τόσο σημαντικά.
Είναι νωρίς να κάνουμε εκτιμήσεις για τις βάσεις και όσα παιδιά και να σου απαντήσουν εδώ δεν θα είναι αντιπροσωπευτικό το δείγμα.
Η αλήθεια είναι ότι έπεσαν ¨πονηρά" θέματα που σε πρώτη επαφή φάνηκαν εύκολα αλλά είχαν παγίδες .
Ίδωμεν!
Εγώ ως καθηγήτρια θα ήθελα να σου ευχηθώ καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στα μαθήματα της ειδικότητάς σου που είναι κ τόσο σημαντικά.
Είναι νωρίς να κάνουμε εκτιμήσεις για τις βάσεις και όσα παιδιά και να σου απαντήσουν εδώ δεν θα είναι αντιπροσωπευτικό το δείγμα.
Η αλήθεια είναι ότι έπεσαν ¨πονηρά" θέματα που σε πρώτη επαφή φάνηκαν εύκολα αλλά είχαν παγίδες .
Ίδωμεν!
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΠΑΛ 2015
Η δική μου εντύπωση είναι πως το α1 δεν ήταν αναμενόμενο και όσο για το δ' θέμα συμφωνώ πως ήταν "πονηρό" αρκετά για μαθητές επαλ , ιδιαίτερα μιας και στην 7ετια που είναι τα επαλ κάτι ανάλογο δεν έχει μπει. Σίγουρα το δείγμα των παιδιών που θα απαντήσουν εδώ (αν απαντήσουν ) δεν θα είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα , απλά πιο πολύ από περιέργεια να δω τι γραψανε και άλλα παιδιά ! τι έχετε να πείτε όσον αφορά τις βάσεις στα επαλ; όσο εύκολα ανεβαίνουν , μπορούν να πέσουν το ίδιο εύκολα; Γιατί έχω την εντύπωση , πως ανεβαίνουν εύκολα ΑΛΛΆ δεν κατεβαίνουν ποτέ το ίδιο εύκολα, απειροελάχιστη μείωση κατά την γνώμη μου.
τελευταία επεξεργασία από matha σε Τρί Ιουν 02, 2015 6:29 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Τονισμός κειμένου!
Λόγος: Τονισμός κειμένου!
-
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 22, 2015 12:31 am
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΠΑΛ 2015
Το Α1 ήταν κάτι που οι περισσότεροι μαθητές δεν το περίμεναν και δεν το είχα δώσει πολύ μεγάλη σημασία,οι καλά διαβασμένοι όμως θα μπορούσαν εύκολα να ανταποκριθούν.
Το Β και το Γ σε γενικές γραμμές ήταν βατά, στο Γ4 μόνο υπήρχε μια παγίδα που θα μπορούσε εύκολα να μπερδέψει τους υποψηφίους.
Όσο αναφορά το Δ θέμα δεν είχε κάποια δυσκολία στις πράξεις ή κάτι σύνθετο,αυτό που δυσκόλεψε περισσότερο είναι η εκφώνηση,διότι οι περισσότεροι δεν έχουν δουλέψει αρκετές τέτοιες ασκήσεις ή ακόμα και καθόλου.
Και στην έκθεση δεν υπήρχε αυξημένη δυσκολία,οι βάσεις θα ανέβουν ή θα πέσουν αναλόγως τον ανταγωνισμό και τους βαθμούς που κατάφεραν να επιτύχουν οι εξεταζόμενοι,μεγάλη σημασία σε αυτό θα "παίξουν" τα μαθήματα ειδικότητας.
Αλέξανδρε εσύ σε ποιο εξεταστικό γράφεις παννελαδικές;
Το Β και το Γ σε γενικές γραμμές ήταν βατά, στο Γ4 μόνο υπήρχε μια παγίδα που θα μπορούσε εύκολα να μπερδέψει τους υποψηφίους.
Όσο αναφορά το Δ θέμα δεν είχε κάποια δυσκολία στις πράξεις ή κάτι σύνθετο,αυτό που δυσκόλεψε περισσότερο είναι η εκφώνηση,διότι οι περισσότεροι δεν έχουν δουλέψει αρκετές τέτοιες ασκήσεις ή ακόμα και καθόλου.
Και στην έκθεση δεν υπήρχε αυξημένη δυσκολία,οι βάσεις θα ανέβουν ή θα πέσουν αναλόγως τον ανταγωνισμό και τους βαθμούς που κατάφεραν να επιτύχουν οι εξεταζόμενοι,μεγάλη σημασία σε αυτό θα "παίξουν" τα μαθήματα ειδικότητας.
Αλέξανδρε εσύ σε ποιο εξεταστικό γράφεις παννελαδικές;
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΠΑΛ 2015
tomastomas22 στο δ' θέμα οι λύσεις των ασκήσεων δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο . Οι εκφωνήσεις είναι το θέμα , που στην 7ετια των επαλ, δεν έχει πέσει παρόμοια εκφώνηση . Αυτό πιστεύω πως ίσως να δυσκόλεψε και τα άλλα παιδιά . Β' και Γ' θέμα ναι ήταν σε κανονικά επίπεδα ,συμφωνώ στο γ4 πως η εκφώνηση έκρυβε παγίδα , αλλά για όσους είχαν προετοιμαστεί σε ολοκληρώματα το έλυναν . Bέβαια θα έπρεπε να γνωρίζουν και πόσο κάνει που ακόμα και αυτό για επίπεδο επαλ το θεωρώ λιγάκι τσιμπημένο .
Στο 1ο επαλ Πειραιά δίνω. γιατί ρωτάς; απλή περιέργεια; φιλικά πάντα
Στο 1ο επαλ Πειραιά δίνω. γιατί ρωτάς; απλή περιέργεια; φιλικά πάντα
τελευταία επεξεργασία από matha σε Τρί Ιουν 02, 2015 6:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Τονισμός κειμένου!
Λόγος: Τονισμός κειμένου!
-
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 22, 2015 12:31 am
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΠΑΛ 2015
Ναι και εγώ μπερδεύτηκα στο 4e^-1 και έβαλα ως αποτέλεσμα 1/4e αντί για 4/e
Δες το inbox για τον λόγο που σε ρώτησα
Δες το inbox για τον λόγο που σε ρώτησα
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες