Μονοτονία συνάρτησης ειδικά για το ΕΠΑΛ

ΚΟΥΤΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 21, 2013 4:08 pm
Τοποθεσία: Ξάνθη
Επικοινωνία:

Μονοτονία συνάρτησης ειδικά για το ΕΠΑΛ

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚΟΥΤΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ » Κυρ Μάιος 24, 2015 11:40 pm

Σας θέτω ένα σοβαρό θέμα που μας "τρελαίνει" κάθε χρόνο και γίνεται θέμα τριβής με συναδέλφους, φροντιστήρια, λύτες πανελληνίων εξετάσεων...
(Και δεν είναι η μόνη διαφορά με το Γενικό Λύκειο).

Το μόνο θεώρημα που υπάρχει για την μονοτονία στο σχολικό βιβλίο για το ΕΠΑΛ είναι διαφορετικό από αυτό των άλλων βιβλίων. (Γενικής παιδείας, Κατεύθυνσης)

Εικόνα

[σελίδα 210 Μαθηματικά Α' τάξης 2ου κύκλου ΤΕΕ, Βλάμος Π, Δούναβης Α, Ζέρβας Δ.]

Παρατηρήστε ότι η συνάρτηση ορίζεται μόνο σε (α,β), επίσης ότι αναφέρεται μόνο ως γνησίως και τελικώς γνησίως αύξουσα ή φθίνουσα ΣΤΟ ΑΝΟΙΚΤΟ (α,β).

Βλέπω ότι έχει ξαναγίνει αναφορά επιφανειακά και χωρίς θετική κατάληξη.
viewtopic.php?f=106&t=23820&p=120142&hi ... B1#p120142

:!:
Τι θα απαντήσουμε τελικώς στον μαθητή; Τι θα του προτείνουμε να γράψει στις εθνικές εξετάσεις;
Για πάνω από 10 χρόνια δεν έχω πάρει μια ικανοποιητική απάντηση. Πρόκειται για λάθος;
Το βέβαιο είναι ότι ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΌ ΒΙΒΛΊΟ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΑΙΤΈΡΩ ΔΙΕΥΚΡΊΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ.

(Προσωπικά προτείνω στους μαθητές είναι να γίνεται αναφορά της σελίδας του βιβλίου και η πλήρη εκφώνηση του θεωρήματος. Δεν θεωρώ όμως, ότι είναι λύση και μάλιστα ασφαλής ως προς την βαθμολόγηση.)

Ευχαριστώ

Γιάννης Κουτίδης
ioannis@kutidis.gr


Απάντηση

Επιστροφή σε “ΕΠΑ.Λ.”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης