- Ανακοίνωση
Αγαπητοί φίλοι,
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την κυκλοφορία του τρίτου τεύχους του διαδικτυακού μαθηματικού περιοδικού για μαθητές "ΜΕΛΕΤΗ".
Μπορείτε να το κατεβάσετε από τη σελίδα http://www.mathematica.gr/meleti/meleti3.pdf

Η Συντακτική Επιτροπή του περιοδικού
Προηγούμενα τεύχη του "Μελέτη":
1. Τεύχος 1ο
2. Τεύχος 2ο
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την κυκλοφορία του τρίτου τεύχους του διαδικτυακού μαθηματικού περιοδικού για μαθητές "ΜΕΛΕΤΗ".
Μπορείτε να το κατεβάσετε από τη σελίδα http://www.mathematica.gr/meleti/meleti3.pdf

Η Συντακτική Επιτροπή του περιοδικού
Προηγούμενα τεύχη του "Μελέτη":
1. Τεύχος 1ο
2. Τεύχος 2ο
- Ανακοίνωση
Για τα μέλη που δεν γνωρίζουν την
:
Οι μαθηματικοί τύποι στο mathematica.gr γράφονται με την
.
Κάποιες βασικές οδηγίες υπάρχουν στο Εισαγωγικές Οδηγίες για Εισαγωγή Μαθηματικού Κειμένου και περισσότερες στον ειδικό φάκελο Οδηγίες για γραφή με TeX.
Ένας εναλλακτικός & εύκολος τρόπος για να έχουμε τον κώδικα
που θέλουμε είναι με την χρήση του EqEditor. Ο EqEditor εμφανίζεται, σε ξεχωριστό παράθυρο (pop-up), όταν πατάμε το κουμπί EqEditor που βρίσκεται στην μπάρα του παραθύρου δημοσίευσης.
Χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα κουμπιά του EqEditor στο ορθογώνιο πλαίσιό του εμφανίζεται ο κώδικας
ενώ από κάτω εμφανίζεται ο μαθηματικός τύπος που αντιστοιχεί στον κώδικα.
Όταν γράψουμε τον μαθηματικό τύπο που θέλουμε, αντιγράφουμε τον κώδικα από το ορθογώνιο πλαίσιο και το επικολλούμε στο παράθυρο της δημοσίευσή μας βάζοντάς τον ανάμεσα σε δυο δολλάρια (ή τον επικολλούμε, τον "επιλέγουμε" με το ποντίκι και πατάμε το κουμπί tex).
Ελέγχουμε πάντοτε με την "προεπισκόπηση" αν οι μαθηματικοί τύποι εμφανίζονται σωστά.
Δυο εισαγωγικά βίντεο για την χρήση του EqEditor μπορείτε να δείτε στο youtube-κανάλι του mathematica.gr:
EqEditor tutorial (εισαγωγή) και EqEditor tutorial 2 (παραδείγματα).

Οι μαθηματικοί τύποι στο mathematica.gr γράφονται με την

Κάποιες βασικές οδηγίες υπάρχουν στο Εισαγωγικές Οδηγίες για Εισαγωγή Μαθηματικού Κειμένου και περισσότερες στον ειδικό φάκελο Οδηγίες για γραφή με TeX.
Ένας εναλλακτικός & εύκολος τρόπος για να έχουμε τον κώδικα





Δυο εισαγωγικά βίντεο για την χρήση του EqEditor μπορείτε να δείτε στο youtube-κανάλι του mathematica.gr:
EqEditor tutorial (εισαγωγή) και EqEditor tutorial 2 (παραδείγματα).
- Ανακοίνωση
Αγαπητοί φίλοι
Αναρτούμε το 18ο τεύχος του δελτίου μας "Εικοσιδωδεκάεδρον" που γράφεται χάρη στη συμβολή των μελών του mathematica.gr.
Η Συντακτική Επιτροπή του περιοδικού.
Προηγούμενα τεύχη του "Εικοσιδωδεκαέδρου":
1. Τεύχος 1ο
2. Τεύχος 2ο
3. Τεύχος 3ο
4. Τεύχος 4ο
5. Τεύχος 5ο
6. Τεύχος 6ο
7. Τεύχος 7ο
8. Τεύχος 8ο
9. Τεύχος 9ο
10. Τεύχος 10ο
11. Τεύχος 11ο
12. Τεύχος 12ο
13. Τεύχος 13ο
14. Τεύχος 14ο
15. Τεύχος 15ο
16. Τεύχος 16ο
17. Τεύχος 17ο
Αναρτούμε το 18ο τεύχος του δελτίου μας "Εικοσιδωδεκάεδρον" που γράφεται χάρη στη συμβολή των μελών του mathematica.gr.

Προηγούμενα τεύχη του "Εικοσιδωδεκαέδρου":
1. Τεύχος 1ο
2. Τεύχος 2ο
3. Τεύχος 3ο
4. Τεύχος 4ο
5. Τεύχος 5ο
6. Τεύχος 6ο
7. Τεύχος 7ο
8. Τεύχος 8ο
9. Τεύχος 9ο
10. Τεύχος 10ο
11. Τεύχος 11ο
12. Τεύχος 12ο
13. Τεύχος 13ο
14. Τεύχος 14ο
15. Τεύχος 15ο
16. Τεύχος 16ο
17. Τεύχος 17ο
- Τελευταίες Δημοσιεύσεις
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Τέλειο τετράγωνο
Δημοσιεύτηκε από Mihalis_Lambrou » Δευ Απρ 16, 2018 2:05 pm
Δ. Συζήτηση: Άλγεβρα - Επίπεδο Θαλή/Ευκλείδη (Seniors) - 2 Απαντήσεις
- 174 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό silouan Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Παρ Απρ 20, 2018 12:45 am
-
-
-
Συνημμένο(α) Παραμετρική
Δημοσιεύτηκε από Al.Koutsouridis » Τετ Απρ 18, 2018 10:18 am
Δ. Συζήτηση: ΑΛΓΕΒΡΑ Α' - 3 Απαντήσεις
- 122 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Πέμ Απρ 19, 2018 11:32 pm
-
-
-
Συνημμένο(α) Προετοιμασία για Διαγωνισμούς - Διαγώνισμα 14
Δημοσιεύτηκε από Γιάννης Μπόρμπας » Κυρ Μάιος 28, 2017 11:05 pm
Δ. Συζήτηση: Ασκήσεις ΜΟΝΟ για μαθητές - 10 Απαντήσεις
- 988 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό Ορέστης Λιγνός Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Πέμ Απρ 19, 2018 11:02 pm
-
-
-
Δίνονται δύο κύκλοι
Δημοσιεύτηκε από S.E.Louridas » Πέμ Απρ 19, 2018 10:53 pm
Δ. Συζήτηση: Γεωμετρία - Επίπεδο Θαλή/Ευκλείδη (Seniors) - 0 Απαντήσεις
- 36 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό S.E.Louridas Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Πέμ Απρ 19, 2018 10:53 pm
-
-
-
Συνημμένο(α) Ανοιχτή Ολυμπιάδα ΦΜΛ 239 (8/9η τάξη 2012)
Δημοσιεύτηκε από Al.Koutsouridis » Κυρ Απρ 15, 2018 1:17 pm
Δ. Συζήτηση: Θέματα διαγωνισμών (ΕΜΕ, BMO, JBMO, IMO, Kangaroo κλπ) - 7 Απαντήσεις
- 363 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό S.E.Louridas Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Πέμ Απρ 19, 2018 10:20 pm
-
-
- 2 Απαντήσεις
- 93 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό grigkost Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Πέμ Απρ 19, 2018 9:25 pm
-
- 5 Απαντήσεις
- 201 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Πέμ Απρ 19, 2018 8:57 pm
-
-
Συνημμένο(α) Δια τρία
Δημοσιεύτηκε από KARKAR » Τετ Απρ 18, 2018 2:38 pm
Δ. Συζήτηση: Γεωμετρία - Επίπεδο Θαλή/Ευκλείδη (Seniors) - 2 Απαντήσεις
- 108 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό KARKAR Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Πέμ Απρ 19, 2018 7:49 pm
-
-
-
Ολοκλήρωση φραγμένης παραγώγου
Δημοσιεύτηκε από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ » Πέμ Απρ 12, 2018 6:29 pm
Δ. Συζήτηση: ΑΝΑΛΥΣΗ - 2 Απαντήσεις
- 145 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Πέμ Απρ 19, 2018 7:03 pm
-
-
-
Ανισότητα με εκθετικό και λογάριθμο.
Δημοσιεύτηκε από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ » Πέμ Απρ 19, 2018 1:07 pm
Δ. Συζήτηση: ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ - 3 Απαντήσεις
- 164 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό gbaloglou Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Πέμ Απρ 19, 2018 5:08 pm
-
-
-
Συνημμένο(α) Προοδευτικό τρίγωνο vs Feuerbach
Δημοσιεύτηκε από sakis1963 » Πέμ Απρ 19, 2018 3:28 pm
Δ. Συζήτηση: Γεωμετρία - Επίπεδο Θαλή/Ευκλείδη (Seniors) - 0 Απαντήσεις
- 72 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό sakis1963 Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Πέμ Απρ 19, 2018 3:28 pm
-
-
-
Συνημμένο(α) Μέγιστο συνημίτονο
Δημοσιεύτηκε από KARKAR » Πέμ Απρ 19, 2018 2:49 pm
Δ. Συζήτηση: Γενικά - Επίπεδο Θαλή/Ευκλείδη (Seniors) - 0 Απαντήσεις
- 46 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό KARKAR Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Πέμ Απρ 19, 2018 2:49 pm
-
-
-
Πολυώνυμα με δυνάμεις 10, 21
Δημοσιεύτηκε από silouan » Πέμ Απρ 19, 2018 12:52 pm
Δ. Συζήτηση: Άλγεβρα - Προχωρημένο Επίπεδο (Seniors) - 0 Απαντήσεις
- 90 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό silouan Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Πέμ Απρ 19, 2018 12:52 pm
-
-
-
Συνημμένο(α) Απορία μαθητή για την επίλυση άσκησης από το κεφάλαιο "κύκλος"
Δημοσιεύτηκε από Ρουλα Γρ. » Δευ Απρ 16, 2018 7:19 pm
Δ. Συζήτηση: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Β' - 6 Απαντήσεις
- 326 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό Ratio Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Πέμ Απρ 19, 2018 9:36 am
-
-
-
Συνημμένο(α) Επαναληπτική 3/2018
Δημοσιεύτηκε από M.S.Vovos » Τετ Απρ 18, 2018 12:58 am
Δ. Συζήτηση: ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΛΗ Γ' - 1 Απαντήσεις
- 242 Προβολές
- Τελευταία δημοσίευσηαπό Ratio Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις
Πέμ Απρ 19, 2018 1:17 am
-
- Ανακοίνωση
Αγαπητές/τοί
αναρτούμε την 2η έκδοση των λύσεων των θεμάτων Μαθηματικών γενικής παιδείας 2017 η οποία είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς των Επιμελητών του mathematica.gr.
Θέματα & Λύσεις Μαθηματικών γενικής παιδείας 2017 (2η έκδοση)
και την 2η έκδοση των λύσεων των θεμάτων Μαθηματικών προσανατολισμού 2017
Θέματα & Λύσεις Μαθηματικών προσαν. 2017 (2η έκδοση)
αναρτούμε την 2η έκδοση των λύσεων των θεμάτων Μαθηματικών γενικής παιδείας 2017 η οποία είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς των Επιμελητών του mathematica.gr.
Θέματα & Λύσεις Μαθηματικών γενικής παιδείας 2017 (2η έκδοση)

Θέματα & Λύσεις Μαθηματικών προσαν. 2017 (2η έκδοση)

- Ανακοίνωση
Η συμμετοχή μας στο mathematica υπόκειται σε κανόνες, κοινούς για όλους, που περιγράφονται στον κανονισμό του mathematica.gr και εξειδικεύονται με οδηγίες των Συντονιστών και των Επιμελητών μας. Για να διευκολύνουμε την επικοινωνία μας καταγράφουμε μερικά από τα κυριότερα σημεία που σχετίζονται με τα μηνύματα:
1. Τα μηνύματα πρέπει να είναι γραμμένα στα Ελληνικά (αν παρατίθεται ξενόγλωσσο κείμενο πρέπει να συνοδεύεται από μετάφραση), ορθογραφημένα, και με τονιζόμενες τις λέξεις. Μηνύματα σε άλλη γλώσσα, σε greeklish, κεφαλαία ή χωρίς τόνους δεν είναι αποδεκτά. Εξαιρούνται περιπτώσεις όπου χρησιμοποιείται υπολογιστής (πρέπει να αναφέρεται στο μήνυμα) που δεν διαθέτει Ελληνικούς χαρακτήρες.
2. Οι απαντήσεις πρέπει να είναι κατά τα δυνατόν πλήρεις να αποφεύγονται οι υποδείξεις και η παράθεση μόνο του αποτελέσματος. Απαντήσεις που έχουν ελλιπή στοιχεία, δίνουν το αποτέλεσμα, περιλαμβάνουν σχόλια για την άσκηση, ενημερωτικές πληροφορίες κτλ χωρίς να παραθέτουν ή να παραπέμπουν στην λύση δημιουργούν σύγχυση και ενδεχομένως αποτρέπουν άλλα μέλη να προσπαθήσουν μία λύση ή να παρουσιάσουν μία λύση που ήδη έχουν ετοιμάσει. Για τους λόγους αυτούς οι τυχόν σχολιασμοί των ασκήσεων καλόν είναι να μπαίνουν αφού δοθεί λύση.
3. Τα Μαθηματικά πρέπει να είναι αποκλειστικά γραμμένα σε LaTeX. Πολλές πληροφορίες και οδηγίες υπάρχουν στον φάκελο Οδηγίες για γραφή με TeX και βασικές οδηγίες στο Εισαγωγικές Οδηγίες για Εισαγωγή Μαθηματικού Κειμένου. Για τα νέα μέλη που δεν είναι εξοικειωμένα με το LaTeX η εκμάθηση (μπορούν να εξοικειωθούν γράφοντας μόνο στον φάκελο Δοκιμές Γραφής με Tex ) προηγείται της αποστολής μηνυμάτων. Στην προσπάθεια τους αυτή θα έχουν την βοήθεια των πιο έμπειρων μελών μας. Επισημαίνουμε ότι στο LaTeX πρέπει να γράφονται όχι μόνο οι τύποι αλλά ο οποιοσδήποτε μαθηματικός συμβολισμός (γράμματα για σημεία, σχήματα, γωνίες, συναρτήσεις, σύνολα κ.τ.λ.). Μεικτός συμβολισμός, περιγραφή των σχέσεων, χρήση κώδικα ascii ή ansii, χρήση συνημμένου εικόνας, .doc, .pdf (εξαιρούνται τα σχήματα) δεν είναι αποδεκτά.
4. Μηνύματα που αποκλίνουν από τις παραπάνω προδιαγραφές θα απομακρύνονται κατά την κρίση των Γενικών Συντονιστών ή των Επιμελητών. Αναπόφευκτα θα απομακρύνονται και οι τυχόν απαντήσεις που προκάλεσαν. Συνιστούμε λοιπόν στα μέλη μας να αποφεύγουν δίνουν απαντήσεις σε αυτή την κατηγορία των μηνυμάτων.
5. Οι διαστάσεις των συνημμένων εικόνων να μην υπερβαίνουν τα 300 KB και το μέγεθος των συνημμένων αρχείων να μην υπερβαίνει τα 500 KB.
6. Να αποφεύγουν να αναπαράγουν περιεχόμενο άλλων ιστοσελίδων όταν μία παραπομπή μέσω συνδέσμου είναι αρκετή.
7. Διαγραφή μηνύματος που έχει απαντηθεί και αφήνει μετέωρες τις άλλες απαντήσεις είναι ανεπίτρεπτη. Το ίδιο ασφαλώς ισχύει και για αλλοίωση μηνύματος σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην βγάζουν νόημα οι επόμενες αναρτήσεις. Το δεοντολογικά ορθό σε περίπτωση λάθους σε μήνυμά μας είναι η επεξεργασία του με τέτοιο τρόπο ώστε από την μία να προειδοποιεί τα μέλη μας για την ύπαρξη του λάθους, και από την άλλη να μην χαλάει τον ειρμό των επόμενων μηνυμάτων.
1. Τα μηνύματα πρέπει να είναι γραμμένα στα Ελληνικά (αν παρατίθεται ξενόγλωσσο κείμενο πρέπει να συνοδεύεται από μετάφραση), ορθογραφημένα, και με τονιζόμενες τις λέξεις. Μηνύματα σε άλλη γλώσσα, σε greeklish, κεφαλαία ή χωρίς τόνους δεν είναι αποδεκτά. Εξαιρούνται περιπτώσεις όπου χρησιμοποιείται υπολογιστής (πρέπει να αναφέρεται στο μήνυμα) που δεν διαθέτει Ελληνικούς χαρακτήρες.
2. Οι απαντήσεις πρέπει να είναι κατά τα δυνατόν πλήρεις να αποφεύγονται οι υποδείξεις και η παράθεση μόνο του αποτελέσματος. Απαντήσεις που έχουν ελλιπή στοιχεία, δίνουν το αποτέλεσμα, περιλαμβάνουν σχόλια για την άσκηση, ενημερωτικές πληροφορίες κτλ χωρίς να παραθέτουν ή να παραπέμπουν στην λύση δημιουργούν σύγχυση και ενδεχομένως αποτρέπουν άλλα μέλη να προσπαθήσουν μία λύση ή να παρουσιάσουν μία λύση που ήδη έχουν ετοιμάσει. Για τους λόγους αυτούς οι τυχόν σχολιασμοί των ασκήσεων καλόν είναι να μπαίνουν αφού δοθεί λύση.
3. Τα Μαθηματικά πρέπει να είναι αποκλειστικά γραμμένα σε LaTeX. Πολλές πληροφορίες και οδηγίες υπάρχουν στον φάκελο Οδηγίες για γραφή με TeX και βασικές οδηγίες στο Εισαγωγικές Οδηγίες για Εισαγωγή Μαθηματικού Κειμένου. Για τα νέα μέλη που δεν είναι εξοικειωμένα με το LaTeX η εκμάθηση (μπορούν να εξοικειωθούν γράφοντας μόνο στον φάκελο Δοκιμές Γραφής με Tex ) προηγείται της αποστολής μηνυμάτων. Στην προσπάθεια τους αυτή θα έχουν την βοήθεια των πιο έμπειρων μελών μας. Επισημαίνουμε ότι στο LaTeX πρέπει να γράφονται όχι μόνο οι τύποι αλλά ο οποιοσδήποτε μαθηματικός συμβολισμός (γράμματα για σημεία, σχήματα, γωνίες, συναρτήσεις, σύνολα κ.τ.λ.). Μεικτός συμβολισμός, περιγραφή των σχέσεων, χρήση κώδικα ascii ή ansii, χρήση συνημμένου εικόνας, .doc, .pdf (εξαιρούνται τα σχήματα) δεν είναι αποδεκτά.
4. Μηνύματα που αποκλίνουν από τις παραπάνω προδιαγραφές θα απομακρύνονται κατά την κρίση των Γενικών Συντονιστών ή των Επιμελητών. Αναπόφευκτα θα απομακρύνονται και οι τυχόν απαντήσεις που προκάλεσαν. Συνιστούμε λοιπόν στα μέλη μας να αποφεύγουν δίνουν απαντήσεις σε αυτή την κατηγορία των μηνυμάτων.
5. Οι διαστάσεις των συνημμένων εικόνων να μην υπερβαίνουν τα 300 KB και το μέγεθος των συνημμένων αρχείων να μην υπερβαίνει τα 500 KB.
6. Να αποφεύγουν να αναπαράγουν περιεχόμενο άλλων ιστοσελίδων όταν μία παραπομπή μέσω συνδέσμου είναι αρκετή.
7. Διαγραφή μηνύματος που έχει απαντηθεί και αφήνει μετέωρες τις άλλες απαντήσεις είναι ανεπίτρεπτη. Το ίδιο ασφαλώς ισχύει και για αλλοίωση μηνύματος σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην βγάζουν νόημα οι επόμενες αναρτήσεις. Το δεοντολογικά ορθό σε περίπτωση λάθους σε μήνυμά μας είναι η επεξεργασία του με τέτοιο τρόπο ώστε από την μία να προειδοποιεί τα μέλη μας για την ύπαρξη του λάθους, και από την άλλη να μην χαλάει τον ειρμό των επόμενων μηνυμάτων.
- Ανακοίνωση
Αγαπητά μέλη.
Πλέον μπορούμε να προσθέσουμε λέξεις κλειδιά (tags στα αγγλικά) στις δημοσιεύσεις μας για πιο γρήγορη αναζήτηση από τους χρήστες. Οδηγίες δημιουργίας των λέξεων-κλειδιών και άλλες πληροφορίες βρίσκονται στην συζήτηση Ενεργοποίηση Λέξεων Κλειδιά (tags)
Για την καλύτερη λειτουργία των λέξεων κλειδιών (tags) παρακαλούμε όπως ακολουθείτε τους πιο κάτω κανόνες. Τονίζουμε ότι τα tags είναι απαραίτητα. Ένα θέμα χωρίς tags βρίσκεται δυσκολότερα από κάποιο με tags.
1. Πριν δημιουργήσουμε ένα tag εξετάζουμε τα ήδη υπάρχοντα στο Λέξεις Κλειδιά ώστε αν υπάρχει ήδη ένα κατάλληλο να χρησιμοποιήσουμε αυτό. (Δεν είναι λειτουργικό, αλλά και έξυπνο, να υπάρχουν τα tags: «συνεχής», «συνεχούς», «Συνεχείς», «συνεχείς», αλλά και «ολοκληρωτική-ανισότητα», «ανισότητα-ολοκληρωμάτων», «ανισότητα-με-ολοκληρώματα»)
2. Στα tags να μην χρησιμοποιούνται κεφαλαία γράμματα. Π.χ. «όριο» και όχι «Όριο». (Εξαιρούνται τα κύρια ονόματα. Π.χ. «Cauchy» και όχι «cauchy».)
3. Τα tags να είναι στον ενικό. Π.χ. «όριο» και όχι «όρια».
4. Τα tags να είναι στον ονομαστική πτώση. Π.χ. «συνάρτηση» και όχι «συνάρτησης».
5. Δεν χρησιμοποιούμε στα tags περιττές λέξεις όπως κοσμητικά και άλλα επίθετα π.χ. «παράξενη-συνάρτηση», «ωραίο-όριο» κ.τ.λ.
6. Προτιμάμε εννοιολογικά tags παρά επίθετα. Π.χ. «συνέχεια» και όχι «συνεχής», «παραγωγισιμότητα» και όχι «παραγωγίσιμη» κ.τ.λ. (Αλλά χρησιμοποιούμε π.χ. το «παράγωγος» σε ασκήσεις εύρεσης της παραγώγου.)
7. Προτιμάμε σύντομα tags τα οποία όμως να περιγράφουν με τον συντομότερο δυνατό τρόπο το θέμα. Π.χ. δεν γράφουμε «συνεχής-συνάρτηση» αλλά μόνο «συνέχεια».
Και βέβαια ΔΕΝ γράφουμε «συνεχής-παραγωγίσιμη-συνάρτηση-σε-διάστημα»
Ο προηγούμενος κανόνας έχει εξαιρέσεις σε ορολογίες δύο ή περισσότερων λέξεων που αν σπάσουν δεν αποδίδουν πλήρως το νόημα.
- Π.χ. προτιμούμε το «ακολουθία-συναρτήσεων» από την χρήση των δύο tags «ακολουθία» και «συνάρτηση». Ομοίως χρησιμοποιούμε επίσης tags όπως «ομοιόμορφη-συνέχεια», «μιγαδική-ανάλυση», «γραμμική-άλγεβρα» κ.τ.λ.
Στον προηγούμενο κανόνα πέραν των tag δύο λέξεων εκεί που όντως χρειάζονται μπορούμε να βάλουμε και ως tag την μία από αυτές τις λέξεις. Π.χ. χρησιμοποιούμε το tag «γενικευμένο-ολοκλήρωμα» αλλά επιπλέον βάζουμε και το tag «ολοκλήρωμα»
Πλέον μπορούμε να προσθέσουμε λέξεις κλειδιά (tags στα αγγλικά) στις δημοσιεύσεις μας για πιο γρήγορη αναζήτηση από τους χρήστες. Οδηγίες δημιουργίας των λέξεων-κλειδιών και άλλες πληροφορίες βρίσκονται στην συζήτηση Ενεργοποίηση Λέξεων Κλειδιά (tags)
Για την καλύτερη λειτουργία των λέξεων κλειδιών (tags) παρακαλούμε όπως ακολουθείτε τους πιο κάτω κανόνες. Τονίζουμε ότι τα tags είναι απαραίτητα. Ένα θέμα χωρίς tags βρίσκεται δυσκολότερα από κάποιο με tags.
1. Πριν δημιουργήσουμε ένα tag εξετάζουμε τα ήδη υπάρχοντα στο Λέξεις Κλειδιά ώστε αν υπάρχει ήδη ένα κατάλληλο να χρησιμοποιήσουμε αυτό. (Δεν είναι λειτουργικό, αλλά και έξυπνο, να υπάρχουν τα tags: «συνεχής», «συνεχούς», «Συνεχείς», «συνεχείς», αλλά και «ολοκληρωτική-ανισότητα», «ανισότητα-ολοκληρωμάτων», «ανισότητα-με-ολοκληρώματα»)
2. Στα tags να μην χρησιμοποιούνται κεφαλαία γράμματα. Π.χ. «όριο» και όχι «Όριο». (Εξαιρούνται τα κύρια ονόματα. Π.χ. «Cauchy» και όχι «cauchy».)
3. Τα tags να είναι στον ενικό. Π.χ. «όριο» και όχι «όρια».
4. Τα tags να είναι στον ονομαστική πτώση. Π.χ. «συνάρτηση» και όχι «συνάρτησης».
5. Δεν χρησιμοποιούμε στα tags περιττές λέξεις όπως κοσμητικά και άλλα επίθετα π.χ. «παράξενη-συνάρτηση», «ωραίο-όριο» κ.τ.λ.
6. Προτιμάμε εννοιολογικά tags παρά επίθετα. Π.χ. «συνέχεια» και όχι «συνεχής», «παραγωγισιμότητα» και όχι «παραγωγίσιμη» κ.τ.λ. (Αλλά χρησιμοποιούμε π.χ. το «παράγωγος» σε ασκήσεις εύρεσης της παραγώγου.)
7. Προτιμάμε σύντομα tags τα οποία όμως να περιγράφουν με τον συντομότερο δυνατό τρόπο το θέμα. Π.χ. δεν γράφουμε «συνεχής-συνάρτηση» αλλά μόνο «συνέχεια».
Και βέβαια ΔΕΝ γράφουμε «συνεχής-παραγωγίσιμη-συνάρτηση-σε-διάστημα»
Ο προηγούμενος κανόνας έχει εξαιρέσεις σε ορολογίες δύο ή περισσότερων λέξεων που αν σπάσουν δεν αποδίδουν πλήρως το νόημα.
- Π.χ. προτιμούμε το «ακολουθία-συναρτήσεων» από την χρήση των δύο tags «ακολουθία» και «συνάρτηση». Ομοίως χρησιμοποιούμε επίσης tags όπως «ομοιόμορφη-συνέχεια», «μιγαδική-ανάλυση», «γραμμική-άλγεβρα» κ.τ.λ.
Στον προηγούμενο κανόνα πέραν των tag δύο λέξεων εκεί που όντως χρειάζονται μπορούμε να βάλουμε και ως tag την μία από αυτές τις λέξεις. Π.χ. χρησιμοποιούμε το tag «γενικευμένο-ολοκλήρωμα» αλλά επιπλέον βάζουμε και το tag «ολοκλήρωμα»
- Γενικές Ανακοινώσεις
Προβολή την πρώτη από μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις Συνημμένο(α) Γ' Λυκείου: Μία συλλογή ασκήσεων στα Μαθηματικά Γ. Παιδείας
- Δημοσιεύτηκε από: Γενικοί Συντονιστές » Κυρ Μάιος 06, 2012 11:43 pm
- Δ. Συζήτηση: Γενική Συζήτηση - Σχόλια
Αναρτούμε την νέα δουλειά στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας που συνέθεσαν τα μέλη μας
Γιώργος Απόκης , Βασίλης, Κακαβάς, Δημήτρης Κατσίποδας, Χρήστος Κανάβης, Περικλής Παντούλας, Κώστας Τηλέγραφος, [
- Συνημμένα
-
- Μια συλλογή ασκήσεων στα μαθηματικά Γενικής Παιδείας της Γ Λυκείου 6-.pdf
- (5.7 MiB) Μεταφορτώθηκε 16137 φορές
Προβολές: 81591 • Σχόλια: 0 • Δημιουργία απάντησης [ Συνέχεια ανάγνωσης ]
- Πρόσφατα
-
Συνολικά υπάρχουν 16 μέλη σε σύνδεση :: 3 εγγεγραμμένα, 0 με απόκρυψη και 13 επισκέπτες (με βάση τα μέλη που ήταν ενεργά τα τελευταία 5 λεπτά)
Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 356 την Δευ Ιουν 02, 2014 11:47 am
Εγγεγραμμένα μέλη: Bing [Bot], Google [Bot], NikosB
Υπόμνημα: Διαχειριστές, Γενικοί συντονιστές, Συντονιστές, Επιμελητές, Διακεκριμένα Μέλη
-
Μενού
Συνολικά υπάρχουν 16 μέλη σε σύνδεση :: 3 εγγεγραμμένα, 0 με απόκρυψη και 13 επισκέπτες
Εγγεγραμμένα μέλη: Bing [Bot], Google [Bot], NikosB
Clock
Αναζήτηση
Στυλ κοινότητας
Νεότερα μέλη
- Όνομα μέλους Εγγραφή
Jim Kouvelis 19 Απρ
Λαποκωνσταντάκη 19 Απρ
λατρης του απειρου 19 Απρ
Fanis Margaronis 18 Απρ
Μιχάλης Αξα 18 Απρ
PanosTheodos 17 Απρ
kiki028 17 Απρ
Ρουλα Γρ. 15 Απρ
Σύνδεσμος προς εμάς
- Δημοσιεύστε σύνδεσμό προς mathematica.gr. Κάντε χρήση του παρακάτω HTML:
Στατιστικά
- Σύνολα
Συνολικές δημοσιεύσεις 281196
Σύνολο θεμάτων 55296
Συνολικές ανακοινώσεις: 7
Συνολικές Σημειώσεις: 11
Συνολικά συννημένα: 57624
Θέματα ανά ημέρα: 16
Δημοσιεύσεις ανά ημέρα: 82
Χρήστες ανά ημέρα: 4
Θέματα ανά χρήστη: 4
Δημοσιεύσεις ανά χρήστη: 21
Δημοσιεύσεις ανά θέμα: 5
Σύνολο μελών 13503
Το νεότερο μέλος μας Jim Kouvelis
Η ομάδα
Σύνδεσμοι
Powered by Board3 Portal © 2009 - 2015 Board3 Group