Σελίδα 5 από 9

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 5:45 pm
από WLOG
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,10^5]

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 5:49 pm
από harrisp
WLOG έγραψε:
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,10^5]
Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 5:50 pm
από mathfinder
Αλέξανδρος.Θ έγραψε:Μπορείτε παρακαλώ να αναρτήσετε τη λύση του 4ου θέματος της Β' γυμνασίου?
Λύση χωρίς εξίσωση.
Ο πεζοπόρος την πρώτη ώρα διανύει απόσταση 4km. Στη συνέχεια επιταχύνει και φτάνει στο σταθμό 1,5ώρα νωρίτερα. Στη μιάμιση αυτή ώρα αντιστοιχεί σε απόσταση 9km . Επειδή με τη νέα του ταχύτητα κάνει 2kmπερισσότερο την ώρα τα 9km αντιστοιχούν σε 4,5 ώρες πεζοπορίας. Άρα συνολικά περπάτησε 5,5 ώρες που με την αρχική ταχύτητα των 4kmανά ώρα δίνουν ζητούμενη απόσταση 22km.

Αθ. Μπεληγιάννης

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 5:51 pm
από Διονύσιος Αδαμόπουλος
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Πρέπει να βρούμε πόσοι είναι οι αριθμοί που διαιρούνται με τουλάχιστον έναν από τους 6 και 9.

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 5:54 pm
από Μπάμπης Στεργίου
achilleas έγραψε:
Αλέξανδρος.Θ έγραψε:Μπορείτε παρακαλώ να αναρτήσετε τη λύση του 4ου θέματος της Β' γυμνασίου?
ΘΕΜΑ 4-Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Έστω ότι όταν ο πεζοπόρος έχει περπατήσει 1 ώρα, το τρένο αναχωρεί σε x ώρες.

Το διάστημα που απομένει καλύπτεται σε x+1 ώρες με 4 χλμ/ώρα και σε x-\dfrac{1}{2} ώρες με 6 χλμ/ώρα.

Συνεπώς, 4(x+1)=6(x-\dfrac{1}{2}). Δηλαδή, 4x+4=6x-3, κι άρα x=\dfrac{7}{2}.

Συνεπώς, ο πεζοπόρος περπάτησε 4\cdot 1+6\cdot 3=22 χλμ.

Φιλικά,

Αχιλλέας
Βάζω τη σκέψη μαζί με αυτή του Αχιλλέα, ώστε να βρίσκονται μαζί.

Έστω ότι μετά την 1 ώρα, απομένουν x Km.Αυτά καλύπτονται σε χρόνο \displaystyle\frac {x}{4} ώρες όταν

η ταχύτητα είναι 4Km/h ή σε \displaystyle\frac {x}{6} ώρες , όταν η ταχύτητα είναι 6Km/h.

Αυτοί οι δύο χρόνοι διαφέρουν κατά \displaystyle1+\frac {1}{2}  =  \frac {3}{2} ώρες. Επομένως :

\displaystyle \frac {x}{4} -  \frac {x}{6} = \frac {3}{2} , οπότε x=18

Επομένως η απόσταση AB είναι AB=18+4 = 22

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 5:55 pm
από JimNt.
ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:
WLOG έγραψε:
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,10^5]
Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.
και ουσιαστικότερα
Διονύσιος Αδαμόπουλος έγραψε:
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Πρέπει να βρούμε πόσοι είναι οι αριθμοί που διαιρούνται με τουλάχιστον έναν από τους 6 και 9.
Ακόμα δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει αυτό από την φράση: "Να βρείτε πόσα πολλαπλάσια του 6 είτε του 9 υπάρχουν μεταξύ των αριθμών 1 , 10^5. Μπορεί κάποιος μεγάλος να μας διαφωτίσει;

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 6:12 pm
από Μπάμπης Στεργίου
JimNt. έγραψε:
ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:
WLOG έγραψε:
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,10^5]
Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.
Ακόμα δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει αυτό από την φράση: "Να βρείτε πόσα πολλαπλάσια του 6 είτε του 9 υπάρχουν μεταξύ των αριθμών 1 , 10^5. Μπορεί κάποιος μεγάλος να μας διαφωτίσει;
Χωρίς να είμαι ''μεγάλος '' , αν και συμμαθητής του Καραϊσκάκη ( :lol: ), θα σου πω την άποψή μου :

Προφανώς έχεις δίκαιο. Στο δικό μας Εξ.Κ ρώτησε ένας μαθητής τι εννοεί η φράση. Με ενημέρωσαν οι επιτηρητές και μετά από συννενόηση με τους

συναδέλφους τους είπαμε , χωρίς ακόμα να έχει έρθει κάποια διευκρίνηση , να το εκλάβουν ως '' ...... τα πολ του 6 ή του 9 ''.

Η άσκηση πρέπει να διορθωθεί παίρνοντας υπόψιν το τι κατάλαβε ο μαθητής. Αυτό φαίνεται από τη λύση του.Το ''είτε - είτε'' αποκλείει και τα δύο,

δηλαδή τα πολλαπλάσια του 18.

To ένα ''είτε '' δεν είναι νέα Ελληνική γλώσσα και ο μαθητής μπορεί να καταλάβει ό,τι θέλει. Όλες οι λύσεις πρέπει να ληφθούν ως σωστές

(εκτός από αυτές που δεν αφαιρούν μία ή δυο φορές τα κοινά πολλαπλάσια), διότι δεν είναι παράλλειψη ή υπαιτιότητα

του μαθητή, αλλά αποτέλεσμα άστοχης διατύπωσης. Δεν πρόκειται άλλωστε για πρωτότυπο ερώτημα και όλοι οι

μαθητές αυτής της φάσης ξέρουν ότι τα κοινά πολλαπλάσια πρέπει να αφαιρεθούν μία φορά.

Καλά αποτελέσματα !!!

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 6:14 pm
από harrisp
Μπάμπης Στεργίου έγραψε:
JimNt. έγραψε:
ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:
WLOG έγραψε:
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,10^5]
Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.
Ακόμα δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει αυτό από την φράση: "Να βρείτε πόσα πολλαπλάσια του 6 είτε του 9 υπάρχουν μεταξύ των αριθμών 1 , 10^5. Μπορεί κάποιος μεγάλος να μας διαφωτίσει;
Χωρίς να είμαι ''μεγάλος '' , αν και συμμαθητής του Καραϊσκάκη ( :lol: ), θα σου πω την άποψή μου :

Προφανώς έχεις δίκαιο. Στο δικό μας Εξ.Κ ρώτησε ένας μαθητής τι εννοεί η φράση. Με ενημέρωσαν οι επιτηρητές και μετά από συννενόηση με τους

συναδέλφους τους είπαμε , χωρίς ακόμα να έχει έρθει κάποια διευκρίνηση , να το εκλάβουν ως '' ...... τα πολ του 6 ή του 9 ''.

Η άσκηση πρέπει να διορθωθεί παίρνοντας υπόψιν το τι κατάλαβε ο μαθητής. Αυτό φαίνεται από τη λύση του.Το ''είτε - είτε'' αποκλείει και τα δύο, δηλαδή τα πολλαπλάσια του 18.

To ένα ''είτε '' δεν είναι νέα Ελληνική γλώσσα και ο μαθητής μπορεί να καταλάβει ό,τι θέλει. Όλες οι λύσεις πρέπει να ληφθούν ως σωστές, διότι δεν είναι παράλλειψη ή υπαιτιότητα

του μαθητή, αλλά αποτέλεσμα άστοχης διατύπωσης. Δεν πρόκειται άλλωστε για πρωτότυπο ερώτημα και όλοι οι μαθητές αυτής της φάσης ξέρουν

ότι τα κοινά πολλαπλάσια πρέπει να αφαιρεθούν μία φορά.
Κύριε Μπάμπη συμφωνώ απόλυτα. Πολύ περίεργη διατύπωση . . .

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 6:19 pm
από Αλέξανδρος.Θ
Με 3 θέματα στην β γυμνασίου μπορώ να περάσω στον Αρχιμήδη?

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 6:28 pm
από WLOG
ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:
WLOG έγραψε:
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,10^5]
Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.
Προφανως :D

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 6:40 pm
από harrisp
WLOG έγραψε:
ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:
WLOG έγραψε:
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,10^5]
Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.
Προφανως :D
Μην το λες. Πολλοί εκεί την πατήσανε.

Καλά αποτελέσματα!

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 6:41 pm
από Γιάννης Μπόρμπας
Αιμιλία Καμ έγραψε:Πως σας φανηκαν τα θεματα ευκλειδη γ' λυκειου σημερα; Που κυμαινονται συνηθως οι βασεις;
Τα θέματα μπορώ να πω πως ηταν βατά για έναν προετοιμασμένο μαθητη. Δεν ήταν ούτε εύκολα ούτε και δύσκολα αντικειμενικά. Καλά αποτελέσματα, αν και σημασία δεν έχει αν περάσεις ή οχι, άλλα ή προσπάθεια σου.

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 7:00 pm
από Athena apo
Εγώ στο 3 πρόβλημα στο β ερώτημα κατάλαβα ότι έπρεπε να βάλουμε το πλήθος των αριθμών που είναι πολλαπλάσια του έξι ή του εννιά

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 8:57 pm
από Athena apo
Στην η γυμνάσιου αν στο πρώτοπξεκινησα σωστά να λύνω την παράσταση αλλά μάλλον έκανα κάποιο ή και θα λάθη είτε αριθμητικά είτε στην προτεραιότητα πράξεων Υπάρχει περίπτωση να πάρω κάνεις μονάδες;

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 10:46 pm
από giannis_drav
Καλησπέρα παιδιά,
Στην Α' Λυκείου τη Γεωμετρία, πώς τη λύσατε; Εγώ σύγκρινα τα τρία ισόπλευρα τρίγωνα που δημιουργούνταν εντός του τετραπλεύρου (τα οποία έβγαιναν ίσα) και κατέληξα στο ότι εφ όσον οι διχοτόμοι ήταν πλευρές ισοπλεύρου τριγώνου θα τέμνονταν στη μία κορυφή του (Ε), που ήταν κοινή με άλλου ισοπλεύρου που είχε πλευρά την ΑΕ (Ε σημείο τομής διχοτόμων στην ΑΔ) οπότε οι διχοτόμοι τέμνονταν στο Ε που ήταν και σημείο της ΑΔ.

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 11:44 pm
από Eleftheria
Στην γ' γυμνασίου με 1ο και 3ο ολόσωστο και 2ο 2 ερωτήματα σωστά και το τρίτο με λάθος σε μια αριθμητική πράξη περνάω;

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2017 11:47 pm
από giannis_drav
Eleftheria έγραψε:Στην γ' γυμνασίου με 1ο και 3ο ολόσωστο και 2ο 2 ερωτήματα σωστά και το τρίτο με λάθος σε μια αριθμητική πράξη περνάω;
Απ' όσο ξέρω, χωρίς να είμαι σίγουρος, η βάση είναι το 10, άρα απ' τη στιγμή που έχεις 2 ολόσωστα (5 μονάδες το καθένα) λογικά περνάς. Ξαναλέω, αυτά χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος. Καλή επιτυχία ;)

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 29, 2017 12:16 am
από Eleftheria
Το 3 ο θέμα γ γυμνασίου εγώ το ελυσα με πληθος αριθμών που υπαρχουν σε ενα σύνολο. Δηλαδή το 1ο πολ. Του 9 είναι το 9 και το τελευταίο το 99999. 99999-9=99990:9=11110+1(για να υπολογίσουμε και τα άκρα)=11111. Το ίδιο και για το άλλο με πρωτο πολ το,18 που είναι κοινο πολ 9 και 6. Έχω βρει σωστο αποτέλεσμα. Είναι εντάξει ο τροπος;

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 29, 2017 2:39 am
από Αιμιλία Καμ
Καλα σιγουρα, ομως τα αποτελεσματα βγαινουν καθε χρονο αργα για να προλαβεις να προετοιμαστεις για Αρχιμηδη και προσπαθω να δω τις πιθανοτητες μου. Ευχαριστω πολυ παντως!

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 29, 2017 9:06 am
από Μπάμπης Στεργίου
Athena apo έγραψε:Στην η γυμνάσιου αν στο πρώτοπξεκινησα σωστά να λύνω την παράσταση αλλά μάλλον έκανα κάποιο ή και θα λάθη είτε αριθμητικά είτε στην προτεραιότητα πράξεων Υπάρχει περίπτωση να πάρω κάνεις μονάδες;
Τα αριθμητικά λάθη που ναι μεν αλλάζουν το αποτέλεσμα, όχι όμως και την ουσία της άσκησης, έχουν μικρές βαθμολογικές απώλειες και για αυτό να

μην ανησυχείς.

Καλά αποτελέσματα σε όλους και ξεκινήστε τη μελέτη σας για τον Αρχιμήδη, ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα !!!

Μπ