Διερευνητική.
Συντονιστής: KAKABASBASILEIOS
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 17, 2017 4:55 pm
Διερευνητική.
Ποιος από τους αριθμούς
και
είναι μεγαλύτερος;
Να γίνει διερεύνηση.
Πως οι τιμές που μπορεί να πάρει το α επηρεαζουν τους 2 αριθμούς;
Σκεφτείτε ειδικές περιπτωσεις.Ποιες είναι οι τιμές που όταν πάρει το α μπορούμε να πούμε ότι έχουμε ειδική περίπτωση;
(Η άσκηση αυτή δόθηκε σε β λυκ)
και
είναι μεγαλύτερος;
Να γίνει διερεύνηση.
Πως οι τιμές που μπορεί να πάρει το α επηρεαζουν τους 2 αριθμούς;
Σκεφτείτε ειδικές περιπτωσεις.Ποιες είναι οι τιμές που όταν πάρει το α μπορούμε να πούμε ότι έχουμε ειδική περίπτωση;
(Η άσκηση αυτή δόθηκε σε β λυκ)
Λέξεις Κλειδιά:
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 17, 2017 4:55 pm
- Christos.N
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
- Τοποθεσία: Ίλιον
Re: Διερευνητική.
Το σημείο που σου έχω τονίσει είναι και η βασική επεξεργασία που πρέπει να κάνεις. Σκέψου λοιπόν ειδικές περιπτώσεις.PuertoRico έγραψε: ↑Τρί Οκτ 17, 2017 9:31 amΠοιος από τους αριθμούς
και
είναι μεγαλύτερος;
Να γίνει διερεύνηση.
Πως οι τιμές που μπορεί να πάρει το α επηρεαζουν τους 2 αριθμούς;
Σκεφτείτε ειδικές περιπτωσεις.Ποιες είναι οι τιμές που όταν πάρει το α μπορούμε να πούμε ότι έχουμε ειδική περίπτωση;
(Η άσκηση αυτή δόθηκε σε β λυκ)
Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 17, 2017 4:55 pm
Re: Διερευνητική.
Αν έχετε λίγο χρόνο μπορείτε να παρουσιάσετε μια σύντομη ενδεικτική λύση.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
-
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 27, 2017 1:34 pm
Re: Διερευνητική.
Για σας.
Μου προκάλεσε ενδιαφέρον το θέμα "Διερευνητική" και θέλω να διατυπώσω κάποιες σκέψεις.
Στο βιβλίο " Άλγεβρα Β" δίνεται ο αριθμός e ως το όριο στο άπειρο της αύξουσας ακολουθίας
απ' όπου προφανώς είναι
Εδώ για έναν καλό εκπαιδευτικό είναι χρυσή ευκαιρία να δώσει και τον αριθμό
σαν το όριο στο άπειρο της αύξουσας ακολουθίας με χ>0 οπότε
είναι επίσης . Νομίζω μοναδική ευκαιρία.
Στο προκείμενο θέμα ζητιέται μια, στο περίπου, απάντηση η οποία θα μπορούσε να στοιχειοθετηθεί ως εξής:
Έστω και ακέραιοι με >. Τότε οπότε για να είναι .
Όμως επειδή αρκεί να είναι .
Έτσι θα μπορούσαμε να έχουμε τη εξής (σωστή αλλά όχι πλήρη) εικασία. Ότι δηλαδή για ακεραίους
και με είναι και να γενικεύσουμε.
Για ένα μαθητή Β Λυκείου συνηγορούν υπέρ της εικασίας αυτής ασκήσεις του τύπου ή
(τελευταία ομάδας Β σχ βιβλ παράγρ 4.1)
Είναι προφανές ότι μια σωστή αντιμετώπιση του θέματος επιτυγχάνεται με τη μελέτη της συναρτήσεως
ως προς το πρόσημό της για τα διάφορα . Είναι σχετικά εύκολη αλλά μακροσκελής
και αν υπάρχει ενδιαφέρον να την αναρτήσω.
Ευχαριστίες.
Μου προκάλεσε ενδιαφέρον το θέμα "Διερευνητική" και θέλω να διατυπώσω κάποιες σκέψεις.
Στο βιβλίο " Άλγεβρα Β" δίνεται ο αριθμός e ως το όριο στο άπειρο της αύξουσας ακολουθίας
απ' όπου προφανώς είναι
Εδώ για έναν καλό εκπαιδευτικό είναι χρυσή ευκαιρία να δώσει και τον αριθμό
σαν το όριο στο άπειρο της αύξουσας ακολουθίας με χ>0 οπότε
είναι επίσης . Νομίζω μοναδική ευκαιρία.
Στο προκείμενο θέμα ζητιέται μια, στο περίπου, απάντηση η οποία θα μπορούσε να στοιχειοθετηθεί ως εξής:
Έστω και ακέραιοι με >. Τότε οπότε για να είναι .
Όμως επειδή αρκεί να είναι .
Έτσι θα μπορούσαμε να έχουμε τη εξής (σωστή αλλά όχι πλήρη) εικασία. Ότι δηλαδή για ακεραίους
και με είναι και να γενικεύσουμε.
Για ένα μαθητή Β Λυκείου συνηγορούν υπέρ της εικασίας αυτής ασκήσεις του τύπου ή
(τελευταία ομάδας Β σχ βιβλ παράγρ 4.1)
Είναι προφανές ότι μια σωστή αντιμετώπιση του θέματος επιτυγχάνεται με τη μελέτη της συναρτήσεως
ως προς το πρόσημό της για τα διάφορα . Είναι σχετικά εύκολη αλλά μακροσκελής
και αν υπάρχει ενδιαφέρον να την αναρτήσω.
Ευχαριστίες.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες