Είναι σωστός ο τρόπος;
Συντονιστής: chris_gatos
Είναι σωστός ο τρόπος;
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε την άσκηση:
Θεωρούμε δυο μιγαδικούς με .Αν ισχύει να αποδείξετε
ότι . Κάποιος μαθητής αντικαθιστά το με και το με και
βλέπει ότι ισχύει η δεδομένη ισότητα . Πως βαθμολογούμε σε αυτή την περίπτωση;
Θεωρούμε δυο μιγαδικούς με .Αν ισχύει να αποδείξετε
ότι . Κάποιος μαθητής αντικαθιστά το με και το με και
βλέπει ότι ισχύει η δεδομένη ισότητα . Πως βαθμολογούμε σε αυτή την περίπτωση;
MARGK
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 4770
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 31, 2010 10:37 pm
- Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Re: Είναι σωστός ο τρόπος;
Θα πρέπει ο μαθητής να έχει διδαχθεί ότι δεν επιτρέπεται να εφαρμόσει τέτοια τακτική σε αποδεικτικές ασκήσεις. Αυτό δεν αποτελεί απόδειξη, αφού π.χ έτσι δεν αποδεικνύεται ότι το που βρήκε είναι μοναδικό . Σε επίπεδο Πανελληνίων, δεν νομίζω να δοθεί κάποια μονάδα για την αντιμετώπιση της άσκησης με αυτόν τον τρόπο. Τώρα σε επίπεδο σχολείου, ίσως σε έναν μαθητή που είναι πολύ αδύνατος, να δώσουμε λίγες μονάδες, μόνο και μόνο γιατί ξέρει να κάνει απλές πράξεις στους μιγαδικούς, τονίζοντάς του όμως ότι την επόμενη φορά σε τέτοιου είδους ασκήσεις, να προσπαθεί με τον ορθό τρόπο.
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13277
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Είναι σωστός ο τρόπος;
Καλησπέρα.margk έγραψε:Ας υποθέσουμε ότι έχουμε την άσκηση:
Θεωρούμε δυο μιγαδικούς με .Αν ισχύει να αποδείξετε
ότι . Κάποιος μαθητής αντικαθιστά το με και το με και
βλέπει ότι ισχύει η δεδομένη ισότητα . Πως βαθμολογούμε σε αυτή την περίπτωση;
Κατά τη γνώμη μου, χάνει τα μισά τουλάχιστον μόρια της άσκησης. Η άσκηση ζητάει να αποδειχτεί κάτι και αυτός απλώς το επαληθεύει, χωρίς να ελέγξει αν υπάρχει άλλη λύση.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες