Συνηθισμενο ποσοστό.Stateofmind έγραψε:Ισχύει ότι το 70% των γραπτών που έχουν διορθωθεί μέχρις στιγμής είναι κάτω από τη βάση ή έπεσα θύμα της προπαγάνδας των μέσων μαζικής επιρροής;
Μαθηματικά προσαν. (κατεύθ.) 2016
Re: Μαθηματικά προσαν. (κατεύθ.) 2016
Re: Μαθηματικά προσαν. (κατεύθ.) 2016
Καλησπερα σε ολους,ποσο περιπου με κοβετε;
θεμα Α:Ολα σωστα,θεωρια-ΣΛ
θεμα Β:Ομοιως
Θεμα Γ:στο Γ2 αφησα κλαδικη "συναρτηση" για , για και για .Ειπα οτι διατηρει προσημο για και
στο Γ4 εκανα ΘΜΤ οπως και παρα πολλοι,δυστυχως
Θεμα Δ:Ολα σωστα
Απο αιτιολογησεις πιστευω ειμαι ενταξει(μονοτονιες,συνεχεια,προύποθεσεις θεωρηματων)
Πανω απο 17?
Σας ευχαριστω εκ των προτερων για το "μαθηματικο" σας ενδιαφερον
θεμα Α:Ολα σωστα,θεωρια-ΣΛ
θεμα Β:Ομοιως
Θεμα Γ:στο Γ2 αφησα κλαδικη "συναρτηση" για , για και για .Ειπα οτι διατηρει προσημο για και
στο Γ4 εκανα ΘΜΤ οπως και παρα πολλοι,δυστυχως
Θεμα Δ:Ολα σωστα
Απο αιτιολογησεις πιστευω ειμαι ενταξει(μονοτονιες,συνεχεια,προύποθεσεις θεωρηματων)
Πανω απο 17?
Σας ευχαριστω εκ των προτερων για το "μαθηματικο" σας ενδιαφερον
τελευταία επεξεργασία από Demetres σε Πέμ Μάιος 26, 2016 8:08 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Γραφή σε LaTeX
Λόγος: Γραφή σε LaTeX
Re: Μαθηματικά προσαν. (κατεύθ.) 2016
Καλησπερα στο forum . θα ήθελα απαντηση απο καποιον βαθμολογητη για καποιες παραλειψεις που εκανα στο γραπτο μου . Στο Δ2 για παραδειγμα ξεχασα να γραψω για την παραγωγισιμοτητα της f(X) οπως και στο Δ4 ξεχασα να βαλω την ισοτητα στην ανισοτητα (μονο < και οχι <ή ισο ) .Επισης το μεγαλυτερο λαθος του γραπτου ειναι στοΓ2 στο οποιο και βρηκα μονο μια απο 4 ζητουμενες συνεχεις συναρτησεις .Παιρνω τουλαχιστον 2 μορια απο τα 8 ; Με ποσα μορια θα τιμωρηθω για τα ατοπηματα μου ;;; Ευχαριστω εκ των προτερων !
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 10, 2015 10:13 pm
Re: Μαθηματικά προσαν. (κατεύθ.) 2016
Γιατί είναι λανθασμένη η εξής προσέγγιση για το ερώτημα Δ2. β) ;
Η είναι συνεχής στο και δεν παρουσιάζει ακρότατο στο . Όμως Άρα η f είναι γνησίως αύξουσα στο .
Η είναι συνεχής στο και δεν παρουσιάζει ακρότατο στο . Όμως Άρα η f είναι γνησίως αύξουσα στο .
- Λάμπρος Μπαλός
- Δημοσιεύσεις: 984
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 13, 2013 12:21 pm
- Τοποθεσία: Τρίκαλα
Re: Μαθηματικά προσαν. (κατεύθ.) 2016
Παρεμπιπτόντως και κουβέντα να γίνεται δηλαδή (βαρέθηκα πια)..λίγο διαφορετικά τα Δ2αβ
Αφού εύκολα αποδεικνύεται ότι η στο θα ισχύει ότι στο για κάθε με την συνεχή στο , οπότε είναι σαφώς γνησίως αύξουσα στο και δεν παρουσιάζει ακρότατο.
Διαβάζω σε διάφορες σελίδες , εγκυρότατες καθ' όλα, ότι ένα μεγάλο ποσοστό των μαθητών βρίσκεται κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά και πως τα Μαθηματικά εξελίσσονται -λέει- σε μάθημα "βαρόμετρο" . Κοιτάζοντας καλύτερα τα φετινά θέματα και συνυπολογίζοντας τα παραπάνω, δεν ξέρω για 'σας, εγώ ένα σταυροκόπημα το ρίχνω! Φαίνεται να υπάρχει μια αλλαγή σε σχέση με άλλες χρονιές και η αλλαγή αυτή είναι σαφώς προς τα κάτω.
Ελπίζω να μην πάει χαμένο το διάβασμα μαθητών, αν και φαίνεται αναπόφευκτο για κάποιους της Κατεύθυνσης των ιατρικών και παραϊατρικών σχολών. Άιντε να δούμε!
Αφού εύκολα αποδεικνύεται ότι η στο θα ισχύει ότι στο για κάθε με την συνεχή στο , οπότε είναι σαφώς γνησίως αύξουσα στο και δεν παρουσιάζει ακρότατο.
Διαβάζω σε διάφορες σελίδες , εγκυρότατες καθ' όλα, ότι ένα μεγάλο ποσοστό των μαθητών βρίσκεται κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά και πως τα Μαθηματικά εξελίσσονται -λέει- σε μάθημα "βαρόμετρο" . Κοιτάζοντας καλύτερα τα φετινά θέματα και συνυπολογίζοντας τα παραπάνω, δεν ξέρω για 'σας, εγώ ένα σταυροκόπημα το ρίχνω! Φαίνεται να υπάρχει μια αλλαγή σε σχέση με άλλες χρονιές και η αλλαγή αυτή είναι σαφώς προς τα κάτω.
Ελπίζω να μην πάει χαμένο το διάβασμα μαθητών, αν και φαίνεται αναπόφευκτο για κάποιους της Κατεύθυνσης των ιατρικών και παραϊατρικών σχολών. Άιντε να δούμε!
Λάμπρος Μπαλός
lamprosbalos81@gmail.com
lamprosbalos81@gmail.com
- nsmavrogiannis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 4455
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 7:13 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Μαθηματικά προσαν. (κατεύθ.) 2016
Δεν είναι εσφαλμένη. Είναι ελλιπής. Χρειάζεται να τεκμηριωθεί "πατώντας" στο σχολικό βιβλίο.mathimatickos έγραψε:Γιατί είναι λανθασμένη η εξής προσέγγιση για το ερώτημα Δ2. β) ;
Η είναι συνεχής στο και δεν παρουσιάζει ακρότατο στο . Όμως Άρα η f είναι γνησίως αύξουσα στο .
Αν κανείς δεν ελπίζει, δεν θα βρεί το ανέλπιστο, οι δρόμοι για το ανεξερεύνητο θα είναι κλειστοί.
Ηράκλειτος
Ηράκλειτος
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 10, 2015 10:13 pm
Re: Μαθηματικά προσαν. (κατεύθ.) 2016
Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να πάρει ακόμα και 1 μόριο από τα 2 αυτή η απάντηση;nsmavrogiannis έγραψε:Δεν είναι εσφαλμένη. Είναι ελλιπής. Χρειάζεται να τεκμηριωθεί "πατώντας" στο σχολικό βιβλίο.mathimatickos έγραψε:Γιατί είναι λανθασμένη η εξής προσέγγιση για το ερώτημα Δ2. β) ;
Η είναι συνεχής στο και δεν παρουσιάζει ακρότατο στο . Όμως Άρα η f είναι γνησίως αύξουσα στο .
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: Μαθηματικά προσαν. (κατεύθ.) 2016
Εδώ ο μαθητής έχει κάνει δύο πράγματα :
α) χρησιμοποιεί μια σωστή πρόταση εκτός βιβλίου που διαισθητικά - εποπτικά δείχνει να είναι σωστή(και είναι σωστή)
β) νομίζει ότι αυτό που οδηγεί στη μονοτονία είναι όχι μόνο η μη ύπαρξη ακροτάτων , αλλά και το σύνολο τιμών που είναι όλη η πραγματική ευθεία.
Το ερώτημα πιάνει ελάχιστες μονάδες και δεν έχει βαθμολογικό ενδιαφέρον. Εξαρτάται λοιπόν από το συνολικό γραπτό και το τι θα συζητήσουν ίσως μεταξύ τους οι συνάδελφοι που θα δουν το γραπτό. Δύσκολη περίπτωση αλλά και απλή από άλλη άποψη.
Καλά αποτελέσματα στο μαθητή !
Μπ
α) χρησιμοποιεί μια σωστή πρόταση εκτός βιβλίου που διαισθητικά - εποπτικά δείχνει να είναι σωστή(και είναι σωστή)
β) νομίζει ότι αυτό που οδηγεί στη μονοτονία είναι όχι μόνο η μη ύπαρξη ακροτάτων , αλλά και το σύνολο τιμών που είναι όλη η πραγματική ευθεία.
Το ερώτημα πιάνει ελάχιστες μονάδες και δεν έχει βαθμολογικό ενδιαφέρον. Εξαρτάται λοιπόν από το συνολικό γραπτό και το τι θα συζητήσουν ίσως μεταξύ τους οι συνάδελφοι που θα δουν το γραπτό. Δύσκολη περίπτωση αλλά και απλή από άλλη άποψη.
Καλά αποτελέσματα στο μαθητή !
Μπ
Re: Μαθηματικά προσαν. (κατεύθ.) 2016
Συμφωνώ για τα θέματα,Christos75 έγραψε:Καλησπέρα σε όλους. Να εκφράσω κι εγώ την άποψή μου για τα φετινά θέματα. Θεωρώ ότι με δεδομένη την συγκεκριμένη φετινή ύλη τα θέματα ήταν...καλά! Άλλωστε τι επιλογές υπήρχαν; Η διαβάθμιση ήταν σαφής και ξεκάθαρα με εξαίρεση τα θέματα Γ και Δ. Προσωπικά εγώ θεωρώ ότι οι δυσκολίες ξεκινούσαν από το θέμα Γ και συγκεκριμένα το Γ2 και υπήρχε πρόβλημα στην αντιμετώπιση και του Γ4 από αρκετά παιδιά. Ωστόσο, θεωρώ ότι το 14 με 16 είναι εφικτό και από ένα μέτριο μαθητή αλλά από εκεί και πάνω τα πράγματα ήταν δύσκολα και απαιτούσαν καθαρό μυαλό, τεχνικές και εμβάθυνση στην ύλη, καλώς για εμένα. Το πρόβλημα που εγώ θέλω να εκφράσω και να επαναφέρω με δεδομένη τη σημερινή εξέταση είναι ότι πρέπει να αλλάξουμε τη ρότα που έχουν πάρει τα Μαθηματικά τον τελευταίο χρόνο. Κατ'εμέ δεν είναι δυνατόν να έχουμε στην ύλη Μ Ο Ν Ο ανάλυση και άλλους τομείς των Μαθηματικών ούτε καν τους...«ακουμπάμε». Που είναι η Άλγεβρα; Η Γεωμετρία ίσως; Δεν είναι δυνατόν η μαθηματική μας κουλτούρα να περιορίζεται στην Ανάλυση και σε εξετάσεις εισαγωγής σε πανεπιστήμια να προσπαθούμε να βάλουμε «τεχνικά» θέματα, λεπτομέρειες ανούσιες και παγίδες για να πέσει μέσα ο κόσμος! Πρέπει σαφώς και ξεκάθαρα, η ύλη των Μαθηματικών να διευρυνθεί, να υπάρχει επέκταση και σε άλλους τομείς και ας μην έχει τόσο βάθος στην εξέτασή της αλλά...ευρύτητα γνώσεων! Η συρρίκωνση που υφίσταται το εν λόγω μαθημα είναι ε γ κ λ η μ α τ ι κ ή ! ! ! Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρία (Ε.Μ.Ε.) αλλά και όλοι εμείς που αγαπάμε το αντικείμενο πρέπει να αλλάξουμε αυτή τη στρέβλωση στον επιστημονικό αυτό χώρο. Ελπίζω να μην κούρασα με όσα ανέφερα και να δούμε σύντομα αλλαγές που να είναι προς όφελος της Μαθηματικής παιδείας της χώρας μας.
περισσότερο συμφωνώ για το θέμα της ύλης που συρρικνώνεται επικίνδυνα τα τελευταία χρόνια.
Η ύλη που πλέον δεν υπάρχει στο Λύκειο πλέον καλύπτεται (όσο μπορεί να καλυφθεί...) στα πρώτα έτη από σχολές και τμήματα στα οποία είναι απαραίτητη.
από εκεί και πέρα όμως γιατί συρρικνώνουμε τόσο πολύ την ύλη,(συμβαίνει εγκληματικά και σε άλλα θετικά μαθήματα,Φυσική,Χημεία).
Σε τι εξυπηρετεί αυτή η Φιλοσοφία Θεμάτων/ Εξετάσεων.
Θα ήταν πρόβλημα να υπήρχε στην ύλη τμήμα της Άλγεβρας και της Αναλυτικής Γεωμετρίας;
Δεν είναι χρήσιμο για κάποιες σχολές,ισχύει κάτι διαφορετικό και δεν είναι επιθυμητή η παρουσία του στην ύλη;
Δεν μπορώ να γνωρίζω τις σκέψεις αυτών που αποφασίζουν την ύλη,αλλά όσο συρρικνώνεται η ύλη σε ένα μάθημα τόσο πιο μικρή είναι η δυνατότητα ύπαρξης διαφορετικών θεμάτων και ίσως βατών θεμάτων.Η θεματοδοσία είναι πιο περιορισμένη.
Μακάρι να αλλάξει η φιλοσοφία αυτή κάποια στιγμή...
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 15765
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am
Re: Μαθηματικά προσαν. (κατεύθ.) 2016
Με αφορμή την πρόσφατη ερώτηση του Coxs εδώ αντιλαμβάνομαι ότι είναι τώρα φοιτητής.
Πριν από έναν περίπου χρόνο ήταν υποψήφιος και με αγωνία ρωτούσε τα εξής για τα αποτελέσματα:
Πριν από έναν περίπου χρόνο ήταν υποψήφιος και με αγωνία ρωτούσε τα εξής για τα αποτελέσματα:
Τώρα σειρά μας να ρωτήσουμε τον Coxs: Ποιος ήταν άραγε ο τελικός βαθμός σου στο μάθημα; Ήταν σωστή η πρόβλεψή σου; Σε ποια Σχολή μπήκες; Θα χαρούμε να μάθουμε.Coxs έγραψε:Καλησπερα σε ολους,ποσο περιπου με κοβετε;
θεμα Α:Ολα σωστα,θεωρια-ΣΛ
θεμα Β:Ομοιως
Θεμα Γ:στο Γ2 αφησα κλαδικη "συναρτηση" για , για και για .Ειπα οτι διατηρει προσημο για και
στο Γ4 εκανα ΘΜΤ οπως και παρα πολλοι,δυστυχως
Θεμα Δ:Ολα σωστα
Απο αιτιολογησεις πιστευω ειμαι ενταξει(μονοτονιες,συνεχεια,προύποθεσεις θεωρηματων)
Πανω απο 17?
Σας ευχαριστω εκ των προτερων για το "μαθηματικο" σας ενδιαφερον
Re: Μαθηματικά προσαν. (κατεύθ.) 2016
Πέρασε ένας χρόνος από τότε!
Τελικά έγραψα 19 (αφού πάντα προβλέπω με αυστηρά κριτήρια) και πέρασα στην Αθήνα, Λογιστική & Χρηματοοικονομική του ΟΠΑ.
Όσον αφορά τα Μαθηματικά, προσπαθώ να γνωρίσω "σιγά σιγά" πεδία όπως θεωρία πιθανοτήτων, στοχαστική ανάλυση κλπ. που έχουν πρακτική εφαρμογή στα Οικονομικά.
Τελικά έγραψα 19 (αφού πάντα προβλέπω με αυστηρά κριτήρια) και πέρασα στην Αθήνα, Λογιστική & Χρηματοοικονομική του ΟΠΑ.
Όσον αφορά τα Μαθηματικά, προσπαθώ να γνωρίσω "σιγά σιγά" πεδία όπως θεωρία πιθανοτήτων, στοχαστική ανάλυση κλπ. που έχουν πρακτική εφαρμογή στα Οικονομικά.
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 15765
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am
Re: Μαθηματικά προσαν. (κατεύθ.) 2016
Συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία.Coxs έγραψε:Πέρασε ένας χρόνος από τότε!
Τελικά έγραψα 19 (αφού πάντα προβλέπω με αυστηρά κριτήρια) και πέρασα στην Αθήνα, Λογιστική & Χρηματοοικονομική του ΟΠΑ.
Όσον αφορά τα Μαθηματικά, προσπαθώ να γνωρίσω "σιγά σιγά" πεδία όπως θεωρία πιθανοτήτων, στοχαστική ανάλυση κλπ. που έχουν πρακτική εφαρμογή στα Οικονομικά.
Εύχομαι να βρήκες αυτό που ζητάς.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες