Ρυθμός μεταβολής Μαθηματικων ΕΠΑΛ
Ρυθμός μεταβολής Μαθηματικων ΕΠΑΛ
Καλημέρα σε όλους.Σχετικά με τα μαθηματικά 1 για ΕΠΑΛ ,θα ήθελα να μάθω αν ο ρυθμός μεταβολής και τα δύσκολα προβλήματα που συνδέονται με αυτόν (εφαρμογές στην οικονομία,υπολογισμός εμβαδών και όγκων κ.α) θεωρούνται εντός ύλης.
Ευχαριστώ πολύ.
Ευχαριστώ πολύ.
Re: Ρυθμός μεταβολής Μαθηματικων ΕΠΑΛ
o ρυθμός μεταβολής ειναι εντός ύλης , αλλά εδω και πολλά χρόνια δεν μπαίνουν θέματα από την συγκεκριμένη παράγραφο. Αυτό έχει γίνει κατόπιν ,, άτυπης συμφωνίας ..με τους εισηγητές των θεμάτων .
Re: Ρυθμός μεταβολής Μαθηματικων ΕΠΑΛ
Τα παλαιότερα χρόνια (εποχή ΤΕΕ) στην εξεταστέα ύλη ήταν η Στατιστική, τα Όρια και οι Παράγωγοι (μαζί με παράγουσα), δηλαδή 3 κεφάλαια, ενώ τα θέματα των εξετάσεων αποτελούταν από 4 ασκήσεις.
Οπότε η λογική των θεμάτων ήταν:
1ο θέμα: Στατιστική.
2ο θέμα: Όρια.
3ο θέμα: παράγωγοι (δηλαδή μονοτονία, ακρότατα κτλ.)
4ο θέμα: Εδώ ερχόταν τα προβλήματα, είτε ρυθμού μεταβολής, είτε μεγίστου ελαχίστου ή συνδυασμός τους.
Τα τελευταία χρόνια (εποχή ΕΠΑΛ) στην εξεταστέα ύλη είναι: η Στατιστική, τα Όρια, οι Παράγωγοι και τα ολοκληρώματα, δηλαδή 4 κεφάλαια, ενώ τα θέματα των εξετάσεων αποτελούνται από 1 θέμα θεωρίας και 3 ασκήσεις.
Με απλά λόγια...
Ενώ λοιπόν παλαιότερα έπρεπε 3 κεφάλαια να τα χωρέσουν σε 4 θέματα ασκήσεων, τώρα θα πρέπει 4 κεφάλαια να τα χωρέσουν σε 3 θέματα ασκήσεων. Έτσι λοιπόν τα προβλήματα έχουν σταματήσει να αποτελούν αυτόνομο θέμα.
Οπότε η λογική των νέων θεμάτων (σε γενικές γραμμές και όχι δεσμευτικά) είναι:
1ο θέμα: Θεωρία.
2ο θέμα: Στατιστική.
3ο θέμα: Όρια (πιθανόν μαζί με παραγώγους).
4ο θέμα: Παράγωγοι μαζί με ολοκληρώματα.
Το αν υπάρχει συμφωνία κυρίων ώστε να μην υπάρχει θέμα με πρόβλημα ή ρυθμό μεταβολής...δεν το γνωρίζω .
Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο ρυθμός μεταβολής, αλλά και κάποιο πρόβλημα μεγίστου ελαχίστου θα εμφανιστεί στις εξετάσεις, όχι ως αυτόνομο θέμα, αλλά ας ερώτημα.
Ελπίζω να βοήθησα...
Οπότε η λογική των θεμάτων ήταν:
1ο θέμα: Στατιστική.
2ο θέμα: Όρια.
3ο θέμα: παράγωγοι (δηλαδή μονοτονία, ακρότατα κτλ.)
4ο θέμα: Εδώ ερχόταν τα προβλήματα, είτε ρυθμού μεταβολής, είτε μεγίστου ελαχίστου ή συνδυασμός τους.
Τα τελευταία χρόνια (εποχή ΕΠΑΛ) στην εξεταστέα ύλη είναι: η Στατιστική, τα Όρια, οι Παράγωγοι και τα ολοκληρώματα, δηλαδή 4 κεφάλαια, ενώ τα θέματα των εξετάσεων αποτελούνται από 1 θέμα θεωρίας και 3 ασκήσεις.
Με απλά λόγια...
Ενώ λοιπόν παλαιότερα έπρεπε 3 κεφάλαια να τα χωρέσουν σε 4 θέματα ασκήσεων, τώρα θα πρέπει 4 κεφάλαια να τα χωρέσουν σε 3 θέματα ασκήσεων. Έτσι λοιπόν τα προβλήματα έχουν σταματήσει να αποτελούν αυτόνομο θέμα.
Οπότε η λογική των νέων θεμάτων (σε γενικές γραμμές και όχι δεσμευτικά) είναι:
1ο θέμα: Θεωρία.
2ο θέμα: Στατιστική.
3ο θέμα: Όρια (πιθανόν μαζί με παραγώγους).
4ο θέμα: Παράγωγοι μαζί με ολοκληρώματα.
Το αν υπάρχει συμφωνία κυρίων ώστε να μην υπάρχει θέμα με πρόβλημα ή ρυθμό μεταβολής...δεν το γνωρίζω .
Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο ρυθμός μεταβολής, αλλά και κάποιο πρόβλημα μεγίστου ελαχίστου θα εμφανιστεί στις εξετάσεις, όχι ως αυτόνομο θέμα, αλλά ας ερώτημα.
Ελπίζω να βοήθησα...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες